Sony opublikowało ważny komunikat dotyczący personalizacji konsoli PS5. Wiemy co stanie się z gwarancją jeśli je pomalujesz.
Sony prezentując PS5 zdecydowało się na odważny krok tworząc (przynajmniej na starcie) konsolę jedynie w białej wersji kolorystycznej. To rozsierdziło wielu fanów, którzy twierdzili, że klasyczny, czarny kolor byłby bardziej uniwersalny. Biała konsola zostawiła jednak gigantyczne pole do popisu dla kreatywnych twórców.
Sony w komunikacie zapowiedziało, że demontaż i przemalowanie paneli bocznych z PS5 nie wpłyną na utratę gwarancji, dopóki numer seryjny i plomba są nienaruszone. Jednocześnie firma zastrzegła, że w przypadku reklamacji nie gwarantuje odsyłki konsoli ze „spersonalizowanymi” panelami.
To mimo wszystko dobry ruch ze strony Sony, głównie z uwagi na fakt, jak wiele kontrowersji wzbudziła decyzja Japończyków. Przypomnijmy, że były pomysły na sprzedaż paneli bocznych w innych kolorach przez zewnętrzną firmę, jednak Sony skutecznie udaremniło te działania.
Konsole PS5 są całkowicie wyprzedane, a użytkownicy czekają na nowe egzemplarze, które według plotek powinny pojawić się w sklepach jeszcze przed Świętami Bożego Narodzenia. A Wy, pomalujecie swoje panele?
Źródło: theouterhaven
Ceny PlayStation 5
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.