Amazon poinformował, że platforma telewizyjna FireTV przekroczyła 50 mln użytkowników. Jednocześnie firma zmienia interfejs na bardziej elegancki i przyjazny.
FireTV to platforma telewizyjna, za którą stoi Amazon. Powstała 6 lat temu, a Amazon FireStick, choć nieco mniej popularny w naszym kraju niż Mi Box, stał się synonimem jednej z popularniejszych przystawek Smart TV do telewizorów. Ostatnio ma powodu do radości.
Przekroczenie liczby ponad 50 milionów użytkowników to świetny wynik, który rośnie w zaskakującym tempie- na początku 2020 roku było to zaledwie 40 mln. Firma zapowiedziała także, że zmienia interfejs użytkownika, który moim zdaniem wygląda rewelacyjnie.
Ciekawym dodatkiem w odświeżonej wersji jest możliwość wyboru profilu użytkownika, który w danym momencie korzysta z telewizora. Odświeżona wersja pojawi się na debiutujących ostatnio Fire TV Stick i Fire TV Stick Lite jeszcze w tym roku, natomiast na innych urządzeniach FireTV ma zostać dodana na początku 2021 roku.
Rynek dodatkowych urządzeń Smart TV kwitnie w najlepsze- tylko w ostatnim czasie pojawiły się przystawki takie jak np. Nokia Streaming Box 8000, Xiaomi Mi Stick czy Canal+ BOX 4K, który mieliśmy okazję testować. W tym wszystkim mam wrażenie, że coraz bardziej zaczyna brakować telewizorów, którym brakuje tego typu funkcji.
Źródło: Flatpanels
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe. Jesteśmy Partnerem Amazon i otrzymujemy wynagrodzenie z tytułu określonych zakupów dokonywanych za pośrednictwem linków.