Samsung OLED otrzymał właśnie nowe logo, które firma zarejestrowała w 27 krajach. Co to oznacza?
Samsung rozpoczął kampanię brandowania produktów OLED firmy Samsung Display. OLEDowe produkty giganta otrzymały nowe logo, a marka zdecydowała się na zastrzeżenie loga w 27 krajach Unii Europejskiej, a także w USA, Wielkiej Brytanii, Chinach, Indiach, Japonii i Korei.
Warto zaznaczyć, że to już 14 lat od rozpoczęcia przez Samsunga produkcji ekranów OLED. Co ciekawe, Samsung nie ma OLEDów w ofercie telewizorów, natomiast firma produkuje ogromne ilości wyświetlaczy OLED do telefonów.
Mało tego, Samsung w 2013 roku stworzył pierwszy, komercyjnie dostępny telewizor OLED, natomiast z różnych przyczyn zdecydował się na porzucenie tej technologii w świecie telewizorów na rzecz doskonalenia LCD, czego doświadczyć możemy w tym roku spoglądając na prezentowane przez koreańskiego giganta modele.
Czy telewizory Samsung OLED pojawią się na rynku? Cóż, w ostatnim czasie nie sposób było opędzić się od doniesień związanych z produkcją telewizorów QD-OLED, jednak wszystko wskazuje na to, że sytuacja trochę się zmieniła.
Samsung dalej ma w planach tworzenie matryc QD-OLED, ale najnowsze doniesienia informują o przeniesieniu technologii do mniejszych wyświetlaczy tj. monitorów komputerowych, podczas gdy Samsung najprawdopodobniej dalej skupi się na technologii LCD, a także rewolucji rynkowej w postaci MicroLED, która może być w wielu aspektach rozwiązaniem lepszym od diod organicznych.
Źródło: Samsung
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.