LG zapowiedziało, że zakończy produkcję paneli do telewizorów LCD w Korei. Dzisiaj wiemy, że jednak tak się nie stanie.
Niedawno pisaliśmy o tym, że Samsung przedłuży produkcję matryc LCD. Dzisiaj wiemy, że podobny los czeka na tę chwilę fabryki LG w Południowej Korei. Produkcja zostanie przedłużona najprawdopodobniej niemal do końca 2021 roku.
Koreańscy producenci od tego roku planowali wygaszenie produkcji, jednak wzrost cen paneli od zewnętrznych dostawców, a także wzrost opłacalności przedsięwzięcia, jako następstwo światowej epidemii zatrzymało gigantów branży jeszcze przynajmniej na jakiś czas. Wzrost cen matryc od zewnętrznych dostawców sprawił, że matryce LG Display również mogły być droższe.
Na targach CES 2021, LG zaprezentowało sporo nowości, w tym OLED 60 Hz (model LG OLED A1), telewizory QNED (NanoCell z podświetleniem MiniLED), a także dalszy rozwój serii NanoCell. To pokazuje, że matryce LCD mogą ciągle odgrywać ważną rolę w świecie RTV.
Pomimo rozwoju telewizorów LCD, LG przede wszystkim, priorytetowo traktuje swoje matryce OLED. Firma liczy na podwojenie produkcji paneli w 2021 w stosunku do 2020. To może się udać, szczególnie, że telewizory działające na matrycach organicznych będą dostępne również w mniejszych rozmiarach, a także bardziej przystępnych cenach.
Źródło: FlatpanelsHD/ The Elec
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Granie w chmurze z Xbox! Streamuj swoje gry na smartfonie, tablecie, TV czy w VR…
Netflix pozwany po technicznych problemach podczas transmisji walki Paula z Tysonem. Czy gigant VOD ma…
RTV EURO AGD przygotowało wyjątkową promocję na słuchawki Bowers & Wilkins Px8. Szukasz sprzętu premium?…
Chcesz kupić nowy, bardzo tani telewizor QLED Samsung 65 cali z HDMI 2.1 i 120…
Nie wiesz kiedy jest Black Friday? Zastanawiasz się co kupić na promocji i gdzie najtaniej?…
Bardzo tani telewizor Panasonic możemy kupić już dziś w ramach Black Week na Amazon! To…
Komentarze
No pewnie, po co zabija kute znosząca złote jaja.
Na tym zyski mają największe, bo jest to najtańsze i zawsze będzie bardziej popularne przez cenę.