Disney+ może pochwalić się bardzo dynamicznym rozwojem na świecie. Obecność w naszym kraju z pewnością zwiększyłaby liczbę użytkowników – Polacy pokochali VOD.
Serwis streamingowy giganta branży filmowej, Disney+ może pochwalić się przekroczeniem magicznej bariery 100 milionów użytkowników w zaledwie 16 miesięcy od startu usługi. To rewelacyjny wynik, szczególnie jeśli popatrzymy w ilu miejscach na świecie jest wciąż niedostępny.
CEO Disneya stwierdził, że ten krok milowy „zainspirował do bycia jeszcze bardziej ambitnym”. Fenomenalny wzrost można porównać do innego giganta- w drugiej połowie 2020 roku Netflix przekroczył 200 milionów użytkowników, jednak warto wziąć pod uwagę szeroką dostępność lidera branży.
Jeszcze zanim serwis kojarzony z Myszką Miki wystartował, prognozy były nieco bardziej zachowawcze. Firma celowała w przedział 60-90 milionów użytkowników do 2024 roku. Disney+ to usługa nadal niedostępna w wielu krajach, w tym w Polsce. Biorąc pod uwagę popularność VOD w Polsce z pewnością gigant mógłby znacząco poprawić swój wynik.
Kiedy Disney+ w Polsce? Wszystko wskazuje na to, że możemy spodziewać się go jeszcze w 2021 roku, chociaż nie ma żadnych potwierdzonych dat. Do szybszej premiery w Kraju nad Wisłą może także zachęcić wprowadzenie innego serwisu VOD czyli HBO Max, który pochwalić się może ciekawą i obszerną biblioteką, a także premierami, które odbywają się równocześnie z kinowymi.
Wielu fanów może także skusić bogata oferta zapowiedzianych nowych produkcji takich jak seriale w świecie Gwiezdnych Wojen czy też kolejne produkcje ze sygnowane logiem Marvela. Mimo tego nawet tutaj nie obyło się bez kontrowersji związanych ze starszymi tytułami, które zniknęły z oferty dla dzieci.
To nie koniec zmagań gigantów. W Polsce coraz większą ciekawością cieszy się Prime Video, a także Rakuten. Disney ma jednak sporo asów w rękawie, które mogą być kluczowym argumentem w walce o serca użytkowników, a już w tym momencie, wiele bardzo popularnych seriali (jak choćby Mandalorianin) ma polski dubbing, co jasno pokazuje, że platforma skierowana będzie do szerokiego grona odbiorców, a także będzie przystępna dla najmłodszych.
Źródło: FlatpanelsHD/ Disney
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Końcówka listopad na Xbox to premiery pełne emocji: od dystopijnych światów, przez logiczne łamigłówki, po…
Sklep RTV EURO AGD przygotował specjalną ofertę, w ramach której kupisz bestsellerowy model Samsung QNED…
Max to skarbnica świetnych seriali – popularnych i wysoko ocenianych zarówno przez widzów, jak i krytyków.…
Samsung OLED 77S90D – teraz w wyjątkowej cenie w RTV EURO AGD! Dlaczego warto zdecydować…
Netflix i UFC: Czy to duet idealny? Szef UFC - Dana White komentuje wejście platformy…
Nowa gra studia MachineGames zasługuje na innowacyjną reklamę, jakiej dawno nie widziano. Postanowiono, że Indiana…