Polacy coraz chętniej wybierają designerskie telewizory. Jeden model cieszy się szczególnym powodzeniem klientów. Czy taki styl działa na Ciebie?
Spoglądając na rynek nie sposób nie zauważyć, że wizualnie, wiele telewizorów jest bardzo do siebie podobnych. Zdarzają się jednak wyjątki, które szczególnie upodobali sobie Polacy. Sytuacja przypomina nieco tę z rynku smartfonów, gdzie charakter i unikatowość są mocno cenione przez indywidualistów.
The Frame to najpopularniejszy telewizor Samsung z kategorii lifestyle. Został stworzony z myślą o odbiorcach, którzy chcą oglądać nie tylko ulubione programy, ale także sztukę czy swoje własne zdjęcia w pięknej oprawie. Jak pokazują dane, koncept ten zyskuje coraz większą popularność. Od początku 2020 roku Polacy kupili ponad 13 tys. telewizorów The Frame.
Z roku na rok rośnie grupa klientów, którzy od telewizora oczekują nie tylko świetnej jakości obrazu, ale także pierwiastka wyjątkowości. W przypadku The Frame będzie to Design Obrazu, wymienne ramki czy Art Store, czyli stworzony specjalnie z myślą o tym telewizorze sklep z obrazami, które są na co dzień dostępne w najlepszych światowych muzeach. Zbiór liczy obecnie ponad 1500 dzieł z całego świata.
Tak unikatowe podejście to tworzenia produktów i rozwoju oferty zyskuje fanów w Polsce i Europie. Tylko od początku 2020 roku nad Wisłą sprzedało się ponad 13 tysięcy telewizorów The Frame. Co ciekawe, Polacy stawiają na większą przekątną – modele 55 i 65 cali to ponad 51 proc. sprzedaży.
Jeśli chodzi o popularność The Frame w Europie to w Niemczech i Wielkiej Brytanii, czyli na największych rynkach w regionie, sprzedaż jest porównywalna – od 2020 roku do domów klientów trafiło odpowiednio ponad 81 tys. i ponad 80 tys. telewizorów. Trendy rynkowe w tych krajach zazwyczaj wyprzedzają Polskę o 2-3 lata, można więc założyć, że zainteresowanie telewizorami Samsung The Frame będzie rosło.
Widzimy, że wybierając sprzęt elektroniczny Polacy coraz bardziej otwierają się na nowe nietypowe rozwiązania, które odpowiadają na ich konkretne potrzeby i niosą pewną wartość dodaną. W przypadku telewizora The Frame będzie to piękna, personalizowana oprawa oraz możliwość wygodnego obcowania ze sztuką. Jednak w ramach oferty telewizorów lifestyle mamy obecnie więcej unikatowych propozycji, jak choćby The Sero, czyli telewizor z obracanym ekranem czy The Serif, który został zaprojektowany przez braci Bouroullec i stanowi designerski dodatek do naszych wnętrz
– komentuje Grzegorz Stanisz, szef sprzedaży i marketingu RTV w firmie Samsung.
Aby maksymalnie dopasować wygląd i oprawę telewizora do wnętrz, Samsung przygotował wybór ramek w dwóch stylach – Nowoczesnym i Klasycznym – i różnych wariantach kolorystycznych. Te Nowoczesne oferowane są w bieli, jasnym bądź ciemnym drewnie, a Klasyczne mogą być białe lub ceglane.
Kupując telewizor The Frame z rocznika 2021 do 31 grudnia 2021 r., można skorzystać z promocji i odebrać wybrane przez siebie ramki. Wystarczy wyrazić opinię o telewizorze na jednej ze wskazanych stron internetowych z hasztagiem #OpinieTheFrame oraz zarejestrować swój zakup w ciągu 21 dni, dołączając zdjęcie lub zrzut ekranowy pozostawionej opinii. Po pozytywnej weryfikacji zgłoszenia, wybrana ramka The Frame zostanie wysłana kurierem pod wskazany adres.
Źródło: Informacje prasowe
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Philips 65PML9008 z serii The Xtra dostępny jest teraz w atrakcyjnej cenie w Media Expert.…
[indizar2:stronicowanie] [section:] Co warto oglądać w Netflix? Jakie nowe filmy i seriale na Netflix są…
Powstał nowy serial osadzony w uniwersum „W głowie się nie mieści”. Serial nosi tytuł „Wytwórnia…
Na YouTube pojawił się oficjalny teaser oraz krótki materiał zza kulis związany z aktorską adaptacją…
Amazon.pl przygotował atrakcyjną promocję na zakup czytnika e-book Kindle 16 GB! To doskonała okazja, aby…
Szukasz zestawu do wirtualnej rzeczywistości od Sony? Jeśli tak, to sprawdź rewelacyjna promocję na Sony…
Komentarze
Mnie bardziej przekonuje Ambilight i dlatego już 2 razy wybrałem Philipsa.
Też uważam, że ambilight mocniej przekłada się na wrażenia z oglądania.