LG ogłasza wprowadzenie nowej technologii, która pozwoli na lepsze rekomendacje treści dla użytkowników. Czy jest nam to potrzebne w codziennym życiu?
Firma LG Electronics ogłosiła wprowadzenie na rynek we wrześniu tego roku we wszystkich telewizorach LG na świecie technologii automatycznego rozpoznawania treści (ACR – Automatic Content Recognition), stanowiącej własność LG ADS Solutions. Rozwiązanie to zastąpi dotychczasową technologię, a miliony telewizorów smart w 27 krajach Europy, Afryki, Azji i Pacyfiku, Ameryki Łacińskiej i Australii zostaną wyposażone w to nowe rozwiązanie.
Udostępniona przez firmę LG ADS Solutions technologia ACR jest już aktywna na telewizorach LG Smart w Stanach Zjednoczonych. Wraz z jej rozpowszechnieniem na rynku dane z telewizji LG CTV (Connected TV – telewizja hybrydowa) będą dostępne wyłącznie za pośrednictwem usługi LG ADS Solutions.
Dane ACR są zgodne ze wszystkimi globalnymi i krajowymi przepisami o ochronie danych osobowych konsumenta. Pomagają one zrozumieć markom przez zanonimizowane dane, jak często w danym gospodarstwie domowym oglądane są określone reklamy telewizyjne. Firmy mogą skorzystać, np. zwiększając poziom częstotliwości wyświetlania reklam w gospodarstwach domowych, które oglądają je zbyt rzadko.
Mogą również ograniczyć częstotliwość w gospodarstwach, które oglądają je zbyt często lub też zdobyć widzów w gospodarstwach domowych, do których docierają reklamy konkurencji. Jedną z największych zalet jest jednak to, że firmy i agencje reklamowe dowiedzą się, do których gospodarstw domowych w ogóle nie docierają z reklamą, gdyż zrezygnowano w nich z tradycyjnej telewizji.
Dane te mogą być również wykorzystane do pomiaru skuteczności reklam. Pokazują bowiem, czy reklama zachęciła widza do obejrzenia konkretnego programu telewizyjnego, filmu lub, czy przyczyniła się do pobrania lub zarejestrowania aplikacji albo usługi streamingowej.
Już teraz LG ADS Solutions wspiera kampanie CTV w ponad 40 krajach na całym świecie. Wszystkie marki, które zostaną objęte wdrożeniem tej technologii, będą mogły natychmiast rozpocząć współpracę z LG Ads Solutions. Pozwoli to im lepiej zrozumieć grupę odbiorców telewizyjnych w swoich krajach, wskazać segmenty odbiorców i zoptymalizować zasięg, a także częstotliwość oraz skuteczność reklam w telewizji liniowej i streamingowej.
Czy potrzebujemy tej technologii? Zdaje się, że reklamy i sugestie treści na stałe wpisały się w krajobraz naszego świata, który każdego dnia przeplata się z tym cyfrowym. Przyszłość jest z nimi nierozerwalnie związana, dlatego jeśli już mają być, to niech będą jak najlepiej dopasowane do użytkownika, choć z pewnością nie jest to kompromis, który zadowoli wszystkich…
Źródło: Informacje prasowe
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Philips 65PML9008 z serii The Xtra dostępny jest teraz w atrakcyjnej cenie w Media Expert.…
[indizar2:stronicowanie] [section:] Co warto oglądać w Netflix? Jakie nowe filmy i seriale na Netflix są…
Powstał nowy serial osadzony w uniwersum „W głowie się nie mieści”. Serial nosi tytuł „Wytwórnia…
Na YouTube pojawił się oficjalny teaser oraz krótki materiał zza kulis związany z aktorską adaptacją…
Amazon.pl przygotował atrakcyjną promocję na zakup czytnika e-book Kindle 16 GB! To doskonała okazja, aby…
Szukasz zestawu do wirtualnej rzeczywistości od Sony? Jeśli tak, to sprawdź rewelacyjna promocję na Sony…