Polacy coraz chętniej sięgają po soundbary i coraz więcej na nie wydają. Liderem w segmencie pozostaje firma Samsung.
Polski rynek soundbarów rośnie jak na drożdżach – według najnowszego raportu firmy Samsung, rok do roku jest to odpowiednio 6.3% ilościowo (styczeń-sierpień) oraz 3.7% wartościowo (styczeń-sierpień).
Co ciekawe, Polacy coraz chętniej sięgają także po droższe rozwiazania – szczególnie w przedziale 1200–1800 złotych, ale widać zwyżkę również w segmencie modeli sprzedawanych w cenie powyżej 2800 złotych.
Samsung chwali się, że utrzymał pozycję lidera i po raz siódmy znalazł się na szczycie podium. I to prawdopodobnie się szybko nie zmieni, gdyż koreańska firma ma mocną ofertę soundbarów na ten rok. Portfolio obejmuje cztery linie produktów (Q-Seria, Ultra Slim, S-Seria i B-Seria), co oznacza, że Samsung ma coś do zaoferowania w każdej półce cenowej.
Pośród najciekawszych technologii dostępnych w tegorocznej linii soundbarów Samsunga wymienić można przede wszystkim:
- funkcję Q-Symphony, która kreuje dźwięk przestrzenny, jednocześnie wykorzystując głośniki soundbara i telewizora, co pozwala spotęgować wrażenia płynące z odsłuchu dźwięku przestrzennego (po podłączeniu soundbara, górne i boczne głośniki telewizora wykorzystywane są jako dodatkowy kanał audio)
- technologię Bezprzewodowego Dolby Atmos, która pozwala połączyć soundbar bezprzewodowo z telewizorem i bez problemów korzystać z Dolby Atmos.
Źródło: informacja prasowa
Nowe soundbary Samsung Ultra Slim już w sprzedaży! Materiał na hit?
Ceny w sklepach
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.