fot. Hisense
Z okazji zbliżających się Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Katarze FIFA+ i Hisense ogłaszają premierę codziennego show.
FIFA+ ogłasza premierę programu „The Hisense Daily Show”, który będzie emitowany każdego dnia podczas FIFA World Cup Qatar 2022™, prosto z FIFA Fan Festival™ w Al. Bidda Park w Doha. W programie, będą gościć celebryci, eksperci oraz legendy świata sportu, aby podsumować codzienne mecze oraz piłkarskie emocje dnia. Jeden z niedrogich modeli Hisense znalazł się wśród polecanych telewizorów 55 cali do 3000 zł, na którym skorzystasz ze wspomnianych nowości.
Program będzie emitowany na całym świecie. Jego celem jest uzupełnienie rozgrywek o dodatkowe treści i relacje 32 przedstawicieli z każdego kraju biorącego udział w Mistrzostwach. Program będzie prowadzony przez zespół doświadczonych dziennikarzy na czele z Caroline De Moraes (Eurosport i BBC), Michaela „Timbsy” Timbsa (COPA90) oraz Rachel Stringer, byłą prezenterkę EA Sports FIFA Global Series.
Każdy odcinek programu to 25 minut pełnych sportowych wrażeń. Widzowie będą mieli okazję zapoznać się z fragmentami obszernego archiwum FIFA+, które przypomną największe i niezapomniane momenty z dotychczasowych Mistrzostw. Program powstał przy współpracy z marką Hisense, oficjalnym sponsorem FIFA World Cup Qatar 2022™ i jest kontynuuacją długoterminowej współpracy marki z FIFA.
„W FIFA+ zależy nam na tworzeniu nowych doświadczeń dla kibiców, a „The Hisense Daily Show” z pewnością je zapewni. Transmisja programu bezpośrednio z FIFA Fan Festival™ w Doha oraz połączenie lokalnych treści z globalną analizą umożliwi przedstawienie pełnej i szczegółowej relacji z Mistrzostw” – mówi Charlotte Burr, Dyrektor ds. strategii FIFA, Digital i FIFA+.
„W Hisense jesteśmy wielkimi kibicami piłki nożnej i wiemy, że dwie rzeczy są pewne. Po pierwsze, fani piłki nożnej niezwykle przeżywają Mistrzostwa Świata FIFA, dlatego cieszymy się, że możemy zaoferować naszym klientom najlepszy i najbardziej wszechstronny program dotyczący Mistrzostw Świata. Po drugie, fani piłki nożnej nie potrzebują kolejnego nudnego programu sportowego. Chcą skrótów meczów i treści, które będą unikalne dla ich krajów, drużyn czy kultury. Program pozwoli uchwycić wszystkie magiczne chwile, a Hisense zapewni widzom najlepsze wrażenia z FIFA World Cup Qatar 2022™” – powiedział Alex Zhu, wiceprezes Hisense Group i prezes Hisense International.
Źródło: Informacje prasowe / Hisense
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Sukces pierwszego sezonu "Dojrzewania" na Netflix może być powodem do powstania drugiej odsłony tytułu. Brad…
Czy „Pamiętniki Murderbota” będą nowym hitem Apple TV+? Nadchodząca produkcja ma mocne karty w ręce!…
Nie grałeś jeszcze w Dziedzictwo Hogwartu? Trafiła się idealna okazja! Ta magiczna przygoda trafia do…
Thriller z Nicole Kidman hitem na Prime Video, mimo miażdżących recenzji po premierze w kinach.…
Chcesz kupić konsolę PlayStation 5 w świetnej cenie? Nie przegap tej okazji – to wyjątkowa…
Co oglądać w Disney+? Jakie nowe seriale i filmy warto znać? Sprawdź najważniejsze kwietniowe premiery…