Popularny kanał telewizyjny kończy działalność w wymiarze jaki znaliśmy do tej pory. Co się zmieni i kto najbardziej za nim zatęskni?
Choć streaming wśród młodych osób wydaje się być znacznie bardziej popularny niż telewizja w klasycznym wydaniu, tak ciągle chętnie wracamy do tego sposoby konsumowania treści. W wielu przypadkach trudno się temu dziwić – włączając kanał telewizyjny jesteśmy raczej bezpieczni o przedstawiane treści (szczególnie w przypadku najmłodszych), a dodatkowo telewizja jest niezwykle prosta w obsłudze.
Z tego powodu, kanały dla dzieci cieszą się sporą popularnością. Nie inaczej było w przypadku popularnego kanały Boomerang, który 24 godziny na dobę nadaje animowane produkcje. Wiele osób twierdzi do dzisiaj, że Boomerang to jeden z najlepszych tego typu kanałów, jednak najwidoczniej strategia Warner Bros. Discovery jest nieco inna.
Już 18 marca 2023 kanał Boomerang zmieni nazwę na Cartoonito. Podobnie sytuacja wygląda w przypadku marki Boomerang na YouTube (zmienione na Cartoonito Polska). Najpewniej zmieni się również docelowy odbiorca treści. Cartoonito ma być dedykowane dzieciom w wieku 2-6 lat, a więc w wieku przedszkolnym.
To właśnie ten aspekt budzi sporo emocji wśród widzów, ponieważ Boomerang miał w swojej ofercie sporo treści przeznaczonej dla nieco starszych dzieci. To jednak dopiero początek funkcjonowania kanału. Niewykluczone, że z czasem pojawi się więcej treści, a co ważne, będziemy mogli oglądać je niezależnie od pory dnia i nocy.
Źródło: Media2
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.