Disney+ wprowadza pakiet z reklamami w Europie, podobnie jak niedawno zrobił to Netflix. Kiedy trafi do Polski i czy warto będzie z niego skorzystać?
Jednym z najpopularniejszych serwisów streamingowych na świecie jest Disney+. Platforma urosła w bardzo szybkim tempie, i choć pomimo odpływu klientów z Azji, ilość użytkowników samego Disney+ ciągle rośnie. Dotychczas trudno było narzekać na ceny miesięcznego abonamentu, który wynosi 28,99 zł miesięcznie lub przy płatności z góry – 289,99 zł za rok.
Jak poinformował Bob Iger, do końca roku w Europie pojawi się Disney+ z reklamami, który będzie tańszą alternatywą dla obecnego abonamentu. Na tę chwilę nie wiadomo w jakich państwach zadebiutuje usługa wzbogacona o reklamy, jednak możemy zakładać, że podobnie jak w przypadku Netflixa, będą to kraje Europy Zachodniej.
Disney+ z reklamami jest już dostępny w USA, gdzie platformy z reklamami cały czas rosną w siłę. Nie wiadomo, kiedy Disney+ z reklamami pojawi się w Polsce, ale intuicja podpowiada, że przynajmniej jeszcze przez jakiś czas możemy być spokojni o dodatkowy plan.
Warto zaznaczyć, że abonament w wysokości 28,99 zł miesięcznie może w przyszłości wzrosnąć, jednak obecnie jest to jeden z najlepiej wycenionych pakietów na rynku w stosunku ceny do oferowanej jakości i ilości treści, który może wybrać pojedynczy użytkownik, któremu zależy na jakości 4K i HDR.
Źródło: Disney Plus Polska
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.