Złe wiadomości dla użytkowników Netflixa, którzy korzystają z niego za sprawą umów u operatorów. Czy w takiej sytuacji można dzielić konto?
Walka z dzieleniem kont na Netflix rozpoczęła się na dobre, choć w dużej mierze można powiedzieć, że za odpowiednią opłatą została ona zalegalizowana. Niestety, nie wszyscy mogą skorzystać z tej opcji. Jak donosi serwis Wirtualne Media, Netflix zakupiony u operatorów sieci kablowych nie ma możliwości dodania kolejnych kont.
Po więcej szczegółów operatorzy odsyłają do Netflixa, na którego działania nie mają wpływu, natomiast nie wydaje się, żeby platforma na tę chwilę miała to zmieniać. Być może w przyszłości, nowe plany, które pojawią się u operatorów będą miały możliwość współdzielenia konta, jednak obecnie jest to niemożliwe, przede wszystkim ze strony największej platformy streamingowej na świecie.
Osoby, które decydują się na dzielenie konta mogą to zrobić w dwóch planach abonamentowych: Plan Standard (dzielenie z jednym dodatkowym użytkownikiem), a także Plan Premium (dzielenie z maksymalnie dwoma użytkownikami). Dostęp dla dodatkowych użytkowników kosztuje 9,99 zł, dlatego przy Planie Premium podzielonym na 3 osoby (właściciel i 2 użytkowników) zapłacimy 79,98 zł co wreszcie wydaje się być rozsądną propozycją cenową z perspektywy pojedynczego użytkownika, który zapłaci wtedy 26,66 zł za Netflixa z 4K i HDR.
Mimo tego, nadal pozostają pewne obawy co do używania Netflixa w podróży, czy w innych miejscach. Choć platforma uspokaja i instruuje jak zrobić, żeby nie było problemów, nie sposób nie odczuć, że mogą się one pojawić.
Źródło: Wirtualne Media
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.