>

Zmiana, której nikt nie chce na Amazon Prime Video!

Patrząc na rynek usług streamingowych, decyzja Amazona wydaje się bliska realizacji i wdrożenia jej w życie. Wygląda na to, że cień reklam zaczyna pochłaniać coraz więcej platform. Disney+ i Netflix są idealnymi przykładami tego trendu.

Wiele osób krytykowało (w tym ja) podejście Netflixa do dodawania reklam w ramach ich usługi. Pomimo głośnej fali niezadowolenia, która przetoczyła się po tej decyzji, zdaje się, że Amazon chce iść tą samą drogą i doda reklamy do Prime Video.

Szczerze, po przytarciu nosa Netflixowi w ramach ich blokad związanych z udostępnianiem kont spodziewałem się podjęcia innej strategii.

Według The Wall Streat Journal sprawa jest na wczesnym etapie planowania. Patrząc na zmiany, jakie dokonują się na rynku platform streamingowych, wszystko jest możliwe.

Według doniesień firma omówiła opcję, w której to subskrybenci Prime Video automatycznie otrzymywaliby treści z reklamami. Usunięcie ich miałoby być procesem bardzo „łatwym”. Wystarczy, ze użytkownik zdecyduje się zapłacić trochę więcej.

Prime Video prawdopodobnie otrzyma reklamyPrime Video prawdopodobnie otrzyma reklamy

Źródło: techcrunch.com

Według WSJ reklamy i tak miałyby być krótkie. Choć patrząc na przykład YouTube, mogłoby to być tymczasowe rozwiązanie. Niestety, ale Amazon nie skomentował sprawy. Oczywiście Prime Video nie jest drogą usługą, ponieważ jej koszt rocznie wynosi 49 zł, a koszt subskrypcji miesięcznej wynosi 10,99 zł.

Ruch ten mógłby okazać się bardzo dobrą decyzją, która pomoże w walce z konkurentami w postaci Netflixa i Disney+. Szkoda, że kosztem klientów i ich cennego czasu oraz tego, że i tak płacą.

Amazon w maju wprowadził bezpłatną i wspieraną przez reklamy usługę Fire TV Channels na urządzeniach Fire TV. Co więcej, firma generuje przychody z reklam z usługi przesyłania strumieniowego Freevee. Idąc tym krokiem, nic nie stoi na przeszkodzie, aby reklamy zostały dodane na Prime Video.

Źródło

Michał Zacharski

Komentarze

  • Tak, ty chyba nie oglądałeś nic na tym freeview, te reklamy są dosłownie co 30 minut i najgorsze w tym, że ciągle te same!!! Wystarczy że dzień czt dwa pooglądasz z reklamami i sam zrobisz upgrade za większy hajs..

  • Tak, ty chyba nie oglądałeś nic na tym freeview, te reklamy są dosłownie co 30 minut i najgorsze w tym, że ciągle te same!!! Wystarczy że dzień czt dwa pooglądasz z reklamami i sam zrobisz upgrade za większy hajs.

Najnowsze artykuły

Szokująca historia najbardziej medialnego seryjnego mordercy już w streamingu!

Oparta na faktach kryminalna opowieść „Randka w ciemno” o seryjnym mordercy debiutuje w CANAL+. To…

23 kwietnia 2025

Premiera, na którą czekał świat! Znakomity serial na Disney+ dostępny od dziś!

Najbardziej wyczekiwana premiera roku na Disney+? Nie wiem, ale dla wielu z pewnością taką właśnie…

23 kwietnia 2025

Nie wierzę, że LG OLED evo w tak niskiej cenie ciągle jest dostępny!

Nie było w moim elektronicznym bingo na ten rok okazji w Carrefour, która przyćmiłaby swoim…

23 kwietnia 2025

Ten „tańczący” monitor LG to game-changer? Genialna opcja

LG zapowiada nowość, która może odmienić sposób korzystania z monitora w domu i pracy. LG…

23 kwietnia 2025

Zadebiutował Fresh 'n Rebel Bold L3 – solidny głośnik Bluetooth z mocnym brzmieniem

Fresh ‘n Rebel Bold L3 to kolejna odsłona popularnej serii głośników Bluetooth od holenderskiego producenta,…

23 kwietnia 2025

Kultowy SF z lat 90. powróci w nowej odsłonie! Fani oszaleli z radości

Świetne wieści – „Z Archiwum X” ponownie powróci na ekrany! Kultowa produkcja sprzed lat znów…

22 kwietnia 2025