Samsung jest królem sprzedaży soundbarów w Polsce i na świecie. Trudno się temu dziwić biorąc pod uwagę szeroką ofertę i super ceny.
Samsung podzielił się informacjami dotyczącymi sprzedaży soundbarów. Nie jest zaskoczeniem, że firma jest liderem, zarówno w Polsce, jak i na świecie. Szeroka oferta produktowa, a także modele w świetnych cenach na każdą kieszeń z pewnością przełożyły się na ogromny sukces producenta.
Choć soundbary Samsung pojawiły się na światowym rynku stosunkowo niedawno, to od kilku lat cieszą się niesłabnącą popularnością, zarówno na świecie, jak i w Polsce. Według Futuresource Consulting, globalny rynek soundbarów, który wykazuje stały wzrost o około 5,7 proc. w okresie ostatnich trzech lat, odnotował w 2022 r. sprzedaż 23,16 miliona sztuk. Według prognoz do 2025 roku osiągnie ona poziom 26 milionów urządzeń.
W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów, oferta soundbarów z roku na rok jest coraz bogatsza i bardziej zróżnicowana. W tym roku Samsung przenosi swoją linię soundbarów na jeszcze wyższy poziom, dzięki urzekającemu dźwiękowi przestrzennemu i funkcjonalnym rozwiązaniom, które podbiją serca konsumentów i entuzjastów kina domowego.
W modelach Q-Serii, Ultra Slim i S-Serii wykorzystano po raz pierwszy na świecie funkcję Bezprzewodowego Dolby Atmos. Dzięki niej można zapomnieć o nieestetycznej plątaninie kabli. Funkcja pozwala połączyć soundbar bezprzewodowo z telewizorem i odkryć przestrzenne kinowe brzmienie za sprawą technologii Dolby Atmos (kapitalnie brzmi w połączeniu z Netflixem).
Z kolei funkcja Q-Symphony tworzy synergię dźwięku, jednocześnie wykorzystując głośniki soundbara i telewizora Samsung, takiego jak Neo QLED czy OLED. W tradycyjnych rozwiązaniach po podłączeniu soundbara, głośniki telewizora były wyłączane. Samsung zdecydował się wykorzystać moc obu urządzeń do spotęgowania wrażeń dźwięku przestrzennego. Tym samym, dzięki funkcji Q-Symphony, po podłączeniu soundbara, górne i boczne głośniki telewizora wykorzystywane są jako dodatkowy kanał audio. Funkcja dostępna jest w soundbarach Q-Serii, Ultra Slim i S-Serii.
W najwyższym tegorocznym modelu Q-Serii, czyli Q990C, przestrzenne brzmienie zagwarantuje Wielokanałowy Dźwięk Przestrzenny 11.1.4. Oznacza 11 kanałów równomiernie rozprowadzających dźwięk, 1 niskotonowy i 4 skierowane ku górze. W efekcie dźwięk będzie otaczać widzów z każdej strony, a przeżycia staną się jeszcze bardziej wciągające i realistyczne.
Źródło: Informacje prasowe
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
[indizar2:stronicowanie] [section:] Co warto oglądać w Netflix? Jakie nowe filmy i seriale na Netflix są…
Powstał nowy serial osadzony w uniwersum „W głowie się nie mieści”. Serial nosi tytuł „Wytwórnia…
Na YouTube pojawił się oficjalny teaser oraz krótki materiał zza kulis związany z aktorską adaptacją…
Amazon.pl przygotował atrakcyjną promocję na zakup czytnika e-book Kindle 16 GB! To doskonała okazja, aby…
Szukasz zestawu do wirtualnej rzeczywistości od Sony? Jeśli tak, to sprawdź rewelacyjna promocję na Sony…
Sklep RTV EURO AGD przygotował atrakcyjną ofertę na zakup czarnego kontrolera Sony DualSense. To świetna…