>
Kategorie: NetflixNewsy

Netflix ponownie zaskakuje! Korzystna zmiana dla wszystkich

Netflix, lider w świecie platform streamingowych, postanawia przemodelować strukturę swoich reklam. Celem jest zminimalizowanie powtórzeń reklam w trakcie jednej przerwy, chociaż nie ma jeszcze gwarancji, że podczas całego seansu nie spotkasz się z tą samą reklamą.

Nikt nie jest fanem reklam, zwłaszcza tych powtarzających. Na szczęście, w Polsce nie mamy z tym do czynienia.

Mimo wszystko, zmiany zapowiadane przez Netflix wydają się być krokiem w dobrą stronę. Możemy oczekiwać, że nowy system będzie mniej irytujący niż tradycyjne bloki reklamowe.

Netflix wprowadzi rewolucję w reklamach

Zawsze irytowały Cię reklamy? Czasem wspominam memy, które pokazywały, jak podczas reklam w jednej znanej stacji telewizyjnej człowiek zdążyłby kupić kawę na stacji w sąsiednim województwie.

Netflix postanowił wyjść naprzeciw tym frustracjom i zapowiada gruntowną zmianę swojego systemu. Planuje, aby reklamy były mniej monotonne i być może bardziej znośne. W skrócie zobaczysz reklamy z tej samej kategorii produktów, ale będą one różne.

Podczas jednego seansu nadal może pojawić się ta sama reklama, ale nie w trakcie jednej przerwy reklamowej.

Komentarze pojawiły się na festiwalu Cannes Lions we Francji. Netflix po raz pierwszy wspomniał o reklamach na początku ubiegłego roku.

Poskutkowało to wycofaniem słów współzarządzających Reed Hastings z twierdzeń odnośnie „prostoty subskrypcji”.

W swojej części reklamowej Netflix korzystał z technologii Microsoftu, jednak teraz zamierza rozwijać tę sekcję na własnych serwerach reklamowych.

Netflix nie skomentował swoich planów, ale zasugerował, że więcej informacji można uzyskać z jego ostatnich konferencji Upfront.

Fot. Pixabay

Zmienia się scenariusz reklam

Aktualnie, na godzinę oglądania planu z reklamami przypada od 4 do 5 minut reklam. Przerwy pojawiają się na początku lub w trakcie seansu.

W przypadku godzinnego serialu lub filmu, mamy do czynienia z jedną przerwą na początku i trzema kolejnymi podczas odcinka.

Największym problemem jest fakt, że reklamy pochodzą z tej samej usługi, sieci lub platformy, na której reklamodawca zdecydował się umieścić swoje reklamy.

Możemy spekulować, że wprowadzenie planu reklamowego w Polsce będzie czymś zupełnie nowym. Potwierdzają to ostatnie działania Netflixa.

Źródło

https://www.rtvmaniak.pl/9636054/powrot-titanic-netflix/

Michał Zacharski

Najnowsze artykuły

Xtra oferta na 65″ Philips Mini-LED z efektownym podświetleniem Ambilight!

Philips 65PML9008 z serii The Xtra dostępny jest teraz w atrakcyjnej cenie w Media Expert.…

21 listopada 2024

Co oglądać w Netflix? Nowe filmy i seriale (listopad 2024)

[indizar2:stronicowanie] [section:] Co warto oglądać w Netflix? Jakie nowe filmy i seriale na Netflix są…

21 listopada 2024

Nowy serial z serii „W głowie się nie mieści” na Disney+! Zdradzono datę premiery

Powstał nowy serial osadzony w uniwersum „W głowie się nie mieści”. Serial nosi tytuł „Wytwórnia…

21 listopada 2024

Kultowa bajka powraca w wersji aktorskiej! Na to czekali fani

Na YouTube pojawił się oficjalny teaser oraz krótki materiał zza kulis związany z aktorską adaptacją…

21 listopada 2024

Coś dla fanów e-booków: wszechstronny czytnik Kindle w znakomitej ofercie!

Amazon.pl przygotował atrakcyjną promocję na zakup czytnika e-book Kindle 16 GB! To doskonała okazja, aby…

21 listopada 2024

Zestaw PlayStation VR2 w mega niskiej cenie!

Szukasz zestawu do wirtualnej rzeczywistości od Sony? Jeśli tak, to sprawdź rewelacyjna promocję na Sony…

21 listopada 2024