Jeden z pracowników wyższego szczebla w firmie Microsoft podzielił się w swoim profilu na LinkedIn ilością subskrybentów usługi Xbox Game Pass. Wynik ten zdecydowanie jest imponujący, tym bardziej zestawiając go z konkurencją od Sony.
Mimo że popieram ruch Microsoftu, tak ten odepchnął mnie od myśli zakupu konsoli. Wolałem zakupić konsole, która ma wiele gier ekskluzywnych oraz w moim odczuciu lista jest zdecydowanie bardziej przyciągająca.
Usługi subskrypcyjne zyskują na popularności, jednak nie zawsze giganci technologiczni dzielą się z nami dokładnymi danymi na ich temat.
Pamiętacie czasy, kiedy Blizzard regularnie informował o liczbie aktywnych graczy w World of Warcraft? Te czasy minęły wraz z malejącym zainteresowaniem ich flagową produkcją.
Tym bardziej zaskakujące jest to, co postanowił zrobić Craig McNary, starszy dyrektor ds. globalnej marki Xbox i zintegrowanego marketingu. Na swoim profilu na LinkedIn pochwalił się sukcesem Xbox Game Pass. A tak to napisał:
Uruchomił i rozwinął Xbox Game Pass, usługę subskrypcji gier nr 1 na świecie, do ponad 30 milionów członków dzięki mierzonym kampaniom z pełnym lejkiem, planowaniu GTM, ekspansji SKU na PC, iOS i Androida oraz partnerstwom z Alienware, EA Play, Spotify i Disney +, aby napędzać wzrost konsol i zapewnić ponad 1B wartości całego okresu użytkowania klienta.
Imponujące, prawda? Dla kontekstu warto spojrzeć na konkurencję.
Według informacji z gamerant.com stanowiących dane z okresu 24 maja 2023 roku usługa PlayStation Plus Premium zgromadziła 8 milionów subskrybentów, a PS Plus Extra – 6,1 miliona. W porównaniu z 30 milionami Xboxa to mniej niż połowa!
Oczywiście, warto zwrócić uwagę, że wielu miłośników PlayStation woli tradycyjne formy zakupu – czy to w postaci fizycznej płyty, czy cyfrowego zakupu w sklepie.
Jednak w przypadku Sony trudno przejść obojętnie obok jednego aspektu: konieczność opłacania abonamentu, jeśli chcemy grać online ze znajomymi.
Jeśli jesteś zapalonym graczem, z pewnością słyszałeś o Xbox Game Pass. To usługa, która przyciąga uwagę nie tylko swoją ofertą, ale i ceną. Chcesz zagrać w najnowsze hity w dniu premiery, nie wydając fortuny? To możliwe właśnie dzięki Game Pass.
Jednym z jej największych atutów jest wszechstronność, jest dostępna zarówno na komputery, jak i konsole, co z pewnością jest ogromnym plusem.
Dzięki temu fani pecetów mogą cieszyć się tytułami, które pierwotnie były dostępne tylko na konsolach. To nie tylko zwiększa zyski producentów, ale daje im też cenną wskazówkę, jakiego typu produkcje cieszą się największym uznaniem.
A co z cenami? Aktualnie, miesięczna subskrypcja Xbox PC Game Pass kosztuje 39,99 zł, podczas gdy podstawowa wersja na konsolę to wydatek 29 zł. A jeśli jesteś graczem, który nie lubi ograniczeń, to wersja Ultimate za 62,99 zł pozwoli Ci korzystać z Game Pass na obu tych platformach.
Doskonałym przykładem możliwości tej usługi jest niedawno wydany hit – Starfield. W ramach Xbox Game Pass jest on dostępny dla wszystkich subskrybentów.
Tymczasem, jeśli zdecydowałbyś się na zakup tej gry na Steam, musiałbyś sięgnąć głęboko do kieszeni, bo jej cena wynosi aż 349 złotych.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Philips 65PML9008 z serii The Xtra dostępny jest teraz w atrakcyjnej cenie w Media Expert.…
[indizar2:stronicowanie] [section:] Co warto oglądać w Netflix? Jakie nowe filmy i seriale na Netflix są…
Powstał nowy serial osadzony w uniwersum „W głowie się nie mieści”. Serial nosi tytuł „Wytwórnia…
Na YouTube pojawił się oficjalny teaser oraz krótki materiał zza kulis związany z aktorską adaptacją…
Amazon.pl przygotował atrakcyjną promocję na zakup czytnika e-book Kindle 16 GB! To doskonała okazja, aby…
Szukasz zestawu do wirtualnej rzeczywistości od Sony? Jeśli tak, to sprawdź rewelacyjna promocję na Sony…