Chcesz wiedzieć, co teraz hitem na Netflix? Plum Research przedstawia najgorętsze filmy i seriale z trzeciego kwartału. Wśród seriali czeka na Ciebie niespodzianka, ale to nie jedyne zaskoczenie na liście. Sprawdź, które z nich zdecydowanie warto obejrzeć.
Z listy 20 propozycji obejrzałem jedynie 4. To dla mnie sygnał, że muszę nadrobić zaległości.
- Kapitalne informacje od Netflixa. Nadchodzi nowa era?
- Nowy polski romantyczny serial zmierza na Netflix! Premiera w nadchodzącym tygodniu
Co Polacy oglądali najchętniej na Netflixie w trzecim kwartale?
Raport przygotowany przez Plum Research ukazuje, które produkcje cieszyły się największym zainteresowaniem wśród polskich użytkowników Netflix. Wyniki opierają się na całkowitej liczbie obejrzanych godzin, czyli tzw. THW.
Badanie zostało podzielone na dwie główne kategorie. Pierwsza skupia się na dziesięciu najpopularniejszych filmach i serialach dostępnych na Netflix w Polsce. Druga natomiast skupia się wyłącznie na filmach.
Nie da się ukryć, że trzeci sezon „Wiedźmina” zdecydowanie zdominował listę, zostawiając konkurencję daleko w tyle.
Oto zestawienie hitów, które skradły serca Polaków:
- Wiedźmin (sezon 3) – 7,2 mln godzin
- Sex Education (sezon 4) – 5,0 mln godzin
- The Good Doctor (sezon 5) – 4,3 mln godzin
- One Piece (sezon 1) – 3,4 mln godzin
- Ukochane dziecko (sezon 1) – 3,3 mln godzin
- Plotkara (sezon 1) – 3,1 mln godzin
- Uśmiech losu (sezon 1) – 3,1 mln godzin
- Rodzinka.pl (sezon 1) – 3,0 mln godzin
- Dziewczyny z Dubaju (film) – 2,9 mln godzin
- Plotkara (sezon 2) – 2,9 mln godzin
Co warto podkreślić, że na tej liście znalazł się tylko jeden film, co pokazuje, jak ogromną popularnością cieszą się seriale wśród polskich widzów.
Te filmy stały się hitami
Nie ma wątpliwości, że pewne filmy zyskują ogromną popularność w mgnieniu oka. W trzecim kwartale obecnego roku na listę hitów trafiły takie pozycje jak „Znachor” czy „Nie otwieraj oczu: Barcelona”. Część z nich przez tygodnie utrzymywała się na szczycie list najchętniej oglądanych produkcji.
Interesującym wskaźnikiem, który warto wziąć pod uwagę, jest współczynnik ukończenia. Mówi on o tym, ile osób faktycznie skończyło oglądać film w całości, a więc przynajmniej 70% jego czasu trwania, w porównaniu do tych, którzy zaczęli seans. Wzięto pod uwagę osoby, które poświęciły na film co najmniej 2 minuty.
Oto filmy, które zdobyły największą uwagę:
- Dziewczyny z Dubaju – 2,9 mln godzin; wskaźnik ukończenia 82,5%
- Misja Stone – 2,1 mln godzin; wskaźnik ukończenia 68,2%
- Znachor – 1,6 mln godzin; wskaźnik ukończenia: 85,4%
- Paradise – 1,6 mln godzin; wskaźnik ukończenia: 78,6%
- Spider-Man: bez drogi do domu – 1,5 mln godzin; wskaźnik ukończenia: 70,0%
- Krzyk VI – 1,5 mln godzin; wskaźnik ukończenia: 64,9%
- Teściowie poszukiwani – 1,5 mln godzin; wskaźnik ukończenia: 72,1%
- Teściowie – 1,4 mln godzin; wskaźnik ukończenia: 76,1%
- Nie otwieraj oczu: Barcelona – 1,2 mln godzin; wskaźnik ukończenia: 65,1%
- Filip – 1,1 mln godzin; wskaźnik ukończenia: 64,4%
Magdalena Sosna z PlumResearch komentuje sukces filmu „Znachor”:
Prawdziwym liderem zestawienia jest „Znachor”. Film premierę miał dopiero 27 września i przez 4 dni jego całkowity czas oglądania wyniósł 1,6 mln godzin. To naprawdę imponujący wynik! Biorąc pod uwagę wskaźnik ukończenia, który mówi o tym jaki procent osób, które rozpoczęły oglądanie dobrnęło do końca, to „Znachor” bez wątpienia jest hitem. W trakcie siedmiu dni od premiery wskaźnik ukończenia wniósł 85,4%, co jest najwyższym wynikiem w filmowej topce w trzecim kwartale.
Różnorodność propozycji jest ogromna. Daj znać w komentarzach, które z tych filmów już oglądałeś!
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.