Disney+ podejmuje zdecydowane kroki w walce z udostępnianiem kont osobom spoza gospodarstw domowych. Po długich spekulacjach firma rozpoczęła wysyłanie maili do subskrybentów i wprowadziła istotne zmiany w regulaminie. Zaplanowano poważne egzekwowanie dla osób próbujących obejść zasady.
W lipcu ubiegłego roku donosiliśmy o nadchodzących zmianach na platformie Disney+, które niestety niosą ze sobą konsekwencje dla wszystkich jej użytkowników.
Gigant streamingowy Disney+ rozpoczął w ubiegły piątek wysyłanie e-maili do swoich subskrybentów z ważnym komunikatem, w którym infomuje, że udostępnianie subskrypcji poza własnym gospodarstwem domowym jest zakazane.
Według informacji podanych przez serwis 7news.com.au te zmiany mają charakter międzynarodowy. Dlatego nie zdziw się, jeśli wkrótce w Twojej skrzynce odbiorczej pojawi się podobna wiadomość.
Co więcej, zmiany te dotyczą także subskrypcji ESPN+. Dla nowych klientów wejdą one w życie 25 stycznia, natomiast obecni i byli klienci Disney+ będą musieli dostosować się do tych zmian od 14 marca, o ile nie zareagują wcześniej.
Disney+ definiuje pojęcie „gospodarstwo domowe” jako zbiór urządzeń powiązanych z głównym miejscem zamieszkania, z których korzystają osoby tam mieszkające. Ta definicja kluczowo wpływa na sposób, w jaki subskrybenci będą mogli korzystać ze swoich kont.
Firma planuje wprowadzić rygorystyczne środki, aby przeciwdziałać omijaniu opłat przez użytkowników. Może to obejmować ograniczenia na kontach, a nawet ich blokadę. Te kroki mają na celu zapewnienie, że każdy użytkownik płaci odpowiednią opłatę za dostęp do treści.
Jednakże nie jest jeszcze jasne, kiedy dokładnie te zmiany zaczną być egzekwowane. Ciekawym aspektem nowej umowy jest klauzula, która może zezwalać na udostępnianie konta poza głównym gospodarstwem domowym, jeśli „poziom usługi na to pozwala”.
Pozostaje otwarte pytanie, czy Disney+ wprowadzi nowe poziomy członkostwa, podobnie jak Netflix, które umożliwiłyby dodatkową opłatę za użytkowników spoza gospodarstwa domowego.
Dodatkowo te zmiany są częścią szerszego zestawu aktualizacji, które obejmują również karty podarunkowe i terminy rozliczeń.
Jak sądzisz, czy Disney podejmuje właściwą decyzję, wprowadzając te zmiany? Czy może to skłonić Cię do rezygnacji z subskrypcji? Podziel się swoją opinią w komentarzu!
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Philips 65PML9008 z serii The Xtra dostępny jest teraz w atrakcyjnej cenie w Media Expert.…
[indizar2:stronicowanie] [section:] Co warto oglądać w Netflix? Jakie nowe filmy i seriale na Netflix są…
Powstał nowy serial osadzony w uniwersum „W głowie się nie mieści”. Serial nosi tytuł „Wytwórnia…
Na YouTube pojawił się oficjalny teaser oraz krótki materiał zza kulis związany z aktorską adaptacją…
Amazon.pl przygotował atrakcyjną promocję na zakup czytnika e-book Kindle 16 GB! To doskonała okazja, aby…
Szukasz zestawu do wirtualnej rzeczywistości od Sony? Jeśli tak, to sprawdź rewelacyjna promocję na Sony…
Komentarze
I choć z żalem pożegnałam netfilix to z Disneyem, pójdzie lżej. Niestety strąca polski rynek.To platforma dla wybranej grupy odbiorców. Nikt w towarzystwie, nie podnieca się obejrzanymi tytułami, co w sytuacji Netfilix jest obowiązkowe.
Disney sam sobie robi kuku. Najpierw podwyższają kolosalne abonament, a teraz będą blokować możliwość współdzielenia konta jak netflix. Netflixowi to chyba też na dobre nie wyszło. Jak to zrobią to żegnam się z Disneyem. Trzymam go na razie głównie dla dziecka,ale bez przesady...płacić samej 4 dychy to za dużo.
Sk0ro wprowadzają nowe zasady, to rozumiem, że mam prawo zrezygnować przed upływem rocznej subskrypcji?
Nie, do końca twojej subskrypcji obowiązują zasady jakie były na samym początku kiedy ja wykupiłeś. Nie mogą zmienić regulaminu na twoją niekorzyść przed końcem twojej subskrypcji bo złamią tym prawo!
A w regulaminie sprzed roku jest pewbie zapisek o współdzieleniu kont... Więc niczego nie zmieniają w regulaminie.
Jak mi zablokują konto, to stracą prawie 40zł/msc. A uzywam tylko ja i najbliższa rodzina. 2 TV, ale inne IP i miejscowość.
Koniec ery Disneya. Jeszcze oby do końca umowy i się żegnamy. Za marny content, pikowanie pikowanie do urzygu dwóch tematów - Marvela i Star Wars i filmy oraz seriale bez polskiego lektora.
To może naucz się czytać?
Lektor zabija przyjemność z oglądania filmu..
Co ty bredzisz. Zamiast oglądać czytasz.
Z netflixa zrezygnowałem to i Disneya też zrezygnuję, jeśli blokada będzie działać tak samo... Jestem kierowcą zawodowym i albo mi Netflix na tablecie w hotelach blokował oglądanie, albo żonie w domu... Jedna wielka porażka.
Coś Pan kręci, nerflix blokowało/blokuje telewizory, na urządzeniach mobilnych działał równolegle bez problemu. Może miałeś subskrypcję na jedno urządzenie :) wtedy byłoby jak mówisz, ale w przypadku planu na 4 konta nie ma problemu z telefonami/tabletami itd.
Bardzo współczuje. W sumie są pod tym względem surowi, a i tak drożej wychodzi osobno kupić konto dla Ciebie i żonie.
Ja dostałam @ o zmianach przed zakończeniem subskrypcji. Subskrypcja kończyła mi sie w grudniu a w listopadzie dostałam informacje pt. "Zaktualizowaliśmy umowę subskrypcji"
Właśnie około istopada coś tam głośniej się o tym zrobiło. ;)
Jeżeli takie coś zacznie funkcjonować to bez wachania zrezygnuję z Disney+.
Wcale Ci się nie dziwie.
Ja jako abonent też nie dostałem e miala z tą wiadomością to chy lipa jest³
Ja jako abonent Disney+ nie dostałem żadnej maila z informacją która jest prezentowana w tym artykule nawet jak się pytałem w Disney + polska nie mam takich planów obecnie I nie rozważają takiego czegoś narazie.
Autor napisał, że zmiany mają charakter międzynarodowy i że w Polsce może klienci Disneya dostaną takiego maila. Wiesz oni pewnie klientowi nie powiedzą do końca prawdy ;) zobaczymy co czas przyniesie