Strauss Zelnick, szef Take-Two, w niedawnej rozmowie z Rockstar Games podkreślił, że prace nad GTA VI zmierzają ku perfekcji. To odważne zapewnienie, które postawi przed graczami pytanie o granice możliwości w świecie wirtualnej rozrywki. Czy rzeczywiście możemy spodziewać się dzieła wolnego od wad?
Świat gier wideo z niecierpliwością wypatruje każdej nowinki związanej z GTA VI, tytułem, który bezapelacyjnie zyskał miano najbardziej wyczekiwanej produkcji obecnych czasów.
Fani serii, z zapartym tchem śledząc każdy nowy zwiastun i skrawek informacji, muszą jednak uzbroić się w cierpliwość. Premiera gry, choć wyczekiwana z nieukrywaną ekscytacją, została zaplanowana na rok 2025.
- Setki gier na PlayStation w zasięgu Twojej ręki! Abonament to najlepsza opcja?
- Wymień starą konsolę PlayStatation lub Xbox i zgarnij podwójny bonus! Nie przegap okazji
GTA VI będzie bez błędów? Szef Take-Two zabrał głos
W kontekście oczekiwań i spekulacji głos zabrał Strauss Zelnick, szef firmy Take-Two, pod którego skrzydłami Rockstar Games rozwija swój najnowszy tytuł.
Podczas ostatniej rozmowy z wydawcą, Zelnick podkreślił, że Rockstar Games „Dąży do perfekcji”, co może być obiecującą zapowiedzią dla wszystkich graczy.
Jego słowa brzmią jak muzyka dla uszu fanów:
Dążymy do perfekcji, a kiedy poczujemy, że zoptymalizowaliśmy kreatywność, nadejdzie czas na premierę. Potencjalnie istnieje nieodłączne napięcie między wprowadzeniem czegoś na rynek a stworzeniem perfekcji, ale ta firma jest po stronie perfekcji.
To jednak nie wszystko, co Zelnick miał do przekazania. W trakcie rozmowy z jakimś inwestorem ujawnił, że oczekiwania wobec GTA VI są ogromne, nie tylko ze strony graczy, ale również samego Rockstar Games.
Firma, świadoma swojego sukcesu, jaki osiągnęła dzięki 195 milionom sprzedanych kopii GTA V, nie zamierza spoczywać na laurach. Jednakże, mimo tej pewności siebie, Zelnick podchodzi z rezerwą do przewidywań dotyczących sukcesu związanego ze sprzedażą szóstej odsłony serii.
Wypowiedzi te rodzą pytanie o to, czy możemy spodziewać się gry wolnej od błędów. W końcu, słowo „perfekcja” rzucone w kontekście gry wideo, w której skomplikowany świat jest kreowany przez miliony linii kodu, brzmi niemalże utopijnie.
Każdy gracz wie, że błędy są nieodłącznym elementem wirtualnej rozrywki, a ich brak byłby niemal równie zaskakujący, co sam fakt wydania nowej odsłony kultowej serii.
Czy zatem wypowiedzi Zelnicka są odzwierciedleniem realnych możliwości Rockstar Games, czy raczej strategicznym posunięciem marketingowym mającym na celu podgrzanie atmosfery wokół GTA VI? Czas pokaże.
A jak Ty uważasz? Czy również z niecierpliwością czekasz na GTA VI i co sądzisz o deklaracjach szefa Take-Two? Czy wierzysz w perfekcję w świecie gier wideo?
Podzielcie się swoimi przemyśleniami w komentarzu!
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.