>
Kategorie: NetflixNewsy

Netflix wprowadza popcorn: dwie paczki droższe od miesięcznego abonamentu

Netflix, jeden z największych serwisów streamingowych na świecie, zaproponuje widzom dodatek do seansów — gotowy do spożycia popcorn.

We współpracy z firmą Popcorn Indiana, Netflix wprowadza nową linię przekąsek pod nazwą „Now Popping”. Dostępne będą dwa smaki: „Cult Classic Cheddar Kettle” oraz „Swoonworthy Cinnamon Kettle”. Popcorn sygnowany marką Netflix będzie dostępny w sklepach Walmart na terenie Stanów Zjednoczonych oraz u innych sprzedawców detalicznych.

Ekspansja na rynek spożywczy

Jak podaje sieć sklepów Shoprite, 8-uncjowa paczka (~230 g) popcornu Netflix Now Popping kosztuje 4,49 USD. Oznacza to, że zakup dwóch paczek popcornu kosztuje więcej niż miesięczny abonament Netflix Basic z reklamami (6,99 USD miesięcznie w USA).

Netflix prawdopodobnie nie oczekuje, że sprzedaż przekąsek stanie się głównym źródłem dochodów. Kluczowym aspektem tej inicjatywy jest zwiększenie rozpoznawalności marki wśród klientów detalicznych.

Netflix Ben & Jerry’s

Linia Now Popping nie jest pierwszym krokiem Netflixa w stronę rozbudowy marki w sektorze spożywczym. W 2020 roku firma nawiązała współpracę z Ben & Jerry’s, czego efektem był smak lodów Netflix & Chilll’d (lody z masłem orzechowym, słodko-słonymi preclami i kawałkami brownie). Ten smak jest nadal dostępny w sprzedaży.

Rozbudowa marki poza streaming

Wieczór filmowy i popcorn to połączenie tak naturalne, jak hot dog i bułka, lody i posypka czy dzień na plaży i leżak. Dlatego Netflix i Popcorn Indiana połączyły siły, aby wprowadzić Now Popping, nową linię gotowego do spożycia popcornu, dostępnego do podjadania już teraz.

– skomentował Netflix, ogłaszając nową linię popcornu.

W ramach innych działań mających na celu wzmocnienie obecności marki Netflix na świecie firma w 2025 roku planuje otwarcie kompleksów rozrywkowych, restauracyjnych i handlowych (nazywanych „Netflix House”) w Dallas i King of Prussia, Pa., które będą zajmować ponad 9,290 metrów kwadratowych każde w miejscach po zamkniętych domach towarowych.

Wprowadzenie linii popcornu przez Netflixa to kolejny krok w kierunku rozbudowy marki i zwiększenia jej obecności w codziennym życiu konsumentów. Jest to również ciekawy przykład, jak firmy streamingowe poszukują nowych sposobów na zbudowanie relacji z widzami poza ekranem.

Źródło

Jan S.

Najnowsze artykuły

Serial Netflix, który podbił serca Polaków z mieszanymi recenzjami. Którzy krytycy mają rację?

Na platformie Netflix w Polsce w zestawieniu najchętniej oglądanych seriali króluje produkcja pt. "Supacell". O…

2 lipca 2024

Kolejny bezprzewodowy telewizor od LG?! Są jednak złe wieści

LG planuje wprowadzić na rynku australijskim nowy telewizor, który będzie korzystał z sieci bezprzewodowej za…

2 lipca 2024

Co nowego w Max? Premierowe filmy i seriale (lipiec 2024)

[indizar2:stronicowanie] [section:] Co warto zobaczyć w Max? Jakie są nowości? Jakie nowe seriale? Na jakie…

1 lipca 2024

Forza Horizon 4 za darmo od Xboxa?! Sprawdź warunki

Ze względu na zakończenie umowy licencyjnej postanowiono, że Forza Horizon 4 zostanie udostępniona określonej grupie…

1 lipca 2024

Poważna konkurencja dla Steam Decka. Ten sprzęt kupisz w deflacyjnej cenie Media Expert!

Gdy przenośna konsola Asus ROG Ally zadebiutowała na rynku, jej cena wynosiła niemal 4000 zł.…

1 lipca 2024

Netflix i Amazon zamawiają najwięcej tytułów na rynku streamingowym

Według przeprowadzonych badań przez Amapre Analysis Netflix i Amazon w pierwszym kwartale zamówili najwięcej produkcji…

1 lipca 2024