>
Kategorie: NetflixNewsy

Netflix wprowadza popcorn: dwie paczki droższe od miesięcznego abonamentu

Netflix, jeden z największych serwisów streamingowych na świecie, zaproponuje widzom dodatek do seansów — gotowy do spożycia popcorn.

We współpracy z firmą Popcorn Indiana, Netflix wprowadza nową linię przekąsek pod nazwą „Now Popping”. Dostępne będą dwa smaki: „Cult Classic Cheddar Kettle” oraz „Swoonworthy Cinnamon Kettle”. Popcorn sygnowany marką Netflix będzie dostępny w sklepach Walmart na terenie Stanów Zjednoczonych oraz u innych sprzedawców detalicznych.

Ekspansja na rynek spożywczy

Jak podaje sieć sklepów Shoprite, 8-uncjowa paczka (~230 g) popcornu Netflix Now Popping kosztuje 4,49 USD. Oznacza to, że zakup dwóch paczek popcornu kosztuje więcej niż miesięczny abonament Netflix Basic z reklamami (6,99 USD miesięcznie w USA).

Netflix prawdopodobnie nie oczekuje, że sprzedaż przekąsek stanie się głównym źródłem dochodów. Kluczowym aspektem tej inicjatywy jest zwiększenie rozpoznawalności marki wśród klientów detalicznych.

Netflix Ben & Jerry’s

Linia Now Popping nie jest pierwszym krokiem Netflixa w stronę rozbudowy marki w sektorze spożywczym. W 2020 roku firma nawiązała współpracę z Ben & Jerry’s, czego efektem był smak lodów Netflix & Chilll’d (lody z masłem orzechowym, słodko-słonymi preclami i kawałkami brownie). Ten smak jest nadal dostępny w sprzedaży.

Rozbudowa marki poza streaming

Wieczór filmowy i popcorn to połączenie tak naturalne, jak hot dog i bułka, lody i posypka czy dzień na plaży i leżak. Dlatego Netflix i Popcorn Indiana połączyły siły, aby wprowadzić Now Popping, nową linię gotowego do spożycia popcornu, dostępnego do podjadania już teraz.

– skomentował Netflix, ogłaszając nową linię popcornu.

W ramach innych działań mających na celu wzmocnienie obecności marki Netflix na świecie firma w 2025 roku planuje otwarcie kompleksów rozrywkowych, restauracyjnych i handlowych (nazywanych „Netflix House”) w Dallas i King of Prussia, Pa., które będą zajmować ponad 9,290 metrów kwadratowych każde w miejscach po zamkniętych domach towarowych.

Wprowadzenie linii popcornu przez Netflixa to kolejny krok w kierunku rozbudowy marki i zwiększenia jej obecności w codziennym życiu konsumentów. Jest to również ciekawy przykład, jak firmy streamingowe poszukują nowych sposobów na zbudowanie relacji z widzami poza ekranem.

Źródło

Jan S.

Najnowsze artykuły

Xtra oferta na 65″ Philips Mini-LED z efektownym podświetleniem Ambilight!

Philips 65PML9008 z serii The Xtra dostępny jest teraz w atrakcyjnej cenie w Media Expert.…

21 listopada 2024

Co oglądać w Netflix? Nowe filmy i seriale (listopad 2024)

[indizar2:stronicowanie] [section:] Co warto oglądać w Netflix? Jakie nowe filmy i seriale na Netflix są…

21 listopada 2024

Nowy serial z serii „W głowie się nie mieści” na Disney+! Zdradzono datę premiery

Powstał nowy serial osadzony w uniwersum „W głowie się nie mieści”. Serial nosi tytuł „Wytwórnia…

21 listopada 2024

Kultowa bajka powraca w wersji aktorskiej! Na to czekali fani

Na YouTube pojawił się oficjalny teaser oraz krótki materiał zza kulis związany z aktorską adaptacją…

21 listopada 2024

Coś dla fanów e-booków: wszechstronny czytnik Kindle w znakomitej ofercie!

Amazon.pl przygotował atrakcyjną promocję na zakup czytnika e-book Kindle 16 GB! To doskonała okazja, aby…

21 listopada 2024

Zestaw PlayStation VR2 w mega niskiej cenie!

Szukasz zestawu do wirtualnej rzeczywistości od Sony? Jeśli tak, to sprawdź rewelacyjna promocję na Sony…

21 listopada 2024