>

Fire TV zmienia telewizor w słup reklamowy. Nie tego chcemy

Najnowsze doniesienia zza granicy wskazują, że Fire TV zmienia telewizory w słupy reklamowe w domach klientów. Czy takiej przyszłości chcemy?

Amazon Fire TV przez lata znany był jako uniwersalny system Smart TV, który gigant handlu sprzedawał w formie tanich przystawek Smart TV do telewizorów. Charakteryzują się one szybkim działaniem i zapewniają dostęp do wielu aplikacji, a to wszystko w atrakcyjnej cenie. No właśnie, czy cena zakupu to jedyna cena którą ponosi klient?

Jak donosi serwis FlatpanelsHD, użytkownicy skarżą się, że ich telewizory z Fire TV zamiast wygaszacza ekranu podczas nieużytkowania telewizora wyświetlają… pełnoekranowe reklamy. Jest to kolejny zalew niskiej jakości treści, tylko że w formie, której ciężko się pozbyć. Mało tego, reklamy te trwają od 30 – 60 sekund co tym bardziej rozwścieczyło wielu użytkowników.

Jeśli chcesz kupić telewizor wolny od reklam, to sprawdź nasze rekomendacje w najnowszych artykułach i dowiedz się, jaki telewizor warto teraz kupić:

 

fot. FlatpanelsHD

Reklamy na Smart TV w Polsce

Na tę chwilę zdaje się, że w Polsce jesteśmy wolni od reklam na telewizorach Smart TV. Oczywiście, pojawiają się rekomendacje filmów i seriali, ale to wszystko wygląda tak, jakbyśmy sobie tego życzyli (a przynajmniej nie narzuca nam śmieciowych treści). Warto zaznaczyć, że systemy Smart TV w Polsce znacznie różnią się od tych np. w USA.

To właśnie tam, nie tylko Fire TV, ale również Google TV, a także Tizen wyświetla użytkownikom mniej lub bardziej denerwujące reklamy. Oczywiście, możemy zazdrościć niektórych rzeczy jak np. serwisów FAST, czy nieco bardziej rozbudowanych funkcji Smart TV poza granicami kraju, ale warto się cieszyć tym i doceniać to, że nasz rynek nie jest jeszcze w tak głęboki sposób przeżarty reklamami.

Jak pisze serwis FlatpanelsHD, według ich opinii najlepszych i wolnym od reklam systemem jest przystawka Apple TV 4K, której ceny zaczynają się od ok. 700 zł. To drogo jak na przystawkę Smart TV, ale też jesteśmy przyzwyczajeni do tego, że tanie przystawki nie wyświetlają u nas reklam. Mimo tego, w przyszłości to może się zmienić, a nie mam żadnych wątpliwości, że giganci rynku wykorzystają każdą okazję do wzbogacenia się, między innymi przez rynek reklam.

Źródło: FlatpanelsHD

Matt

Najnowsze artykuły

Samsung OLED 77″ w cenie jak marzenie! Sprawdź gdzie kupić

Jeden z najlepszych telewizorów na rynku, czyli Samsung OLED 77" – teraz w świetnej cenie…

27 kwietnia 2025

Hit Netflix z opóźnionym drugim sezonem. Kiedy premiera?

„Dżentelmeni” wracają z drugim sezonem – ale na premierę trochę poczekamy. Kiedy można spodziewać się…

27 kwietnia 2025

TCL 55″ QD-Mini LED w fantastycznej cenie! Czy to król opłacalności?

Szukasz świetnego i wszechstronnego telewizora o przekątnej 55 cali? Mamy coś specjalnego dla Ciebie! Poznaj…

27 kwietnia 2025

Wciągnęło Cię „Czarne lustro”? Oto 3 inne seriale, które musisz zobaczyć

Seans nowego sezonu serialu „Czarne Lustro” już za Tobą? Sprawdź moje 3 propozycje filmów i…

26 kwietnia 2025

Warner Bros rusza z 8K, a producenci telewizorów mają inny plan

Hollywood przyspiesza z 8K, ale producenci telewizorów wciskają hamulec. Warner Bros skanuje filmy w oszałamiającej…

26 kwietnia 2025

Assassin’s Creed Shadows na Switch 2? Nowe informacje

Assassin’s Creed Shadows biło rekordy już w pierwszych dniach po premierze, a Ubisoft nie zwalnia…

26 kwietnia 2025