Dotychczasowy wiceprezes ds. marketingu Steven Cardwell postanowił dokonać zmiany w swojej karierze zawodowej, odchodząc z HBO oraz Max na rzecz lidera w branży — agencji marketingowej Waiting in the Sky.
Steven Cardwell, dotychczasowy wiceprezes ds. marketingu oryginalnych produkcji w HBO i Max, postanowił podjąć nowe wyzwanie zawodowe. Dołączył do agencji strategii rozrywki i analizy odbiorców Waiting in the Sky jako partner. W tej roli będzie kontynuował prowadzenie kampanii marketingowych, współpracując z różnorodnymi klientami, w tym HBO i Max, a także FX, Disney, Freeform i Warner Music.
Podczas swojej dziewięcioletniej kariery w HBO i Max, Cardwell nadzorował kampanie promujące takie hity jak „Gra o Tron: Ród Smoka,” „Sukcesja,” „Euforia,” „Westworld” i „Gra o tron.” Jednym z jego najbardziej znanych osiągnięć było zorganizowanie SXSWestworld, interaktywnego doświadczenia „Westworld” na SXSW w 2018 roku. Był również odpowiedzialny za kampanię na finałowy sezon „Gry o tron,”, której centralnym punktem był hashtag #ForTheThrone. Dla obecnie emitowanego drugiego sezonu „Rodu Smoka” Cardwell stworzył kampanię angażującą marki, drużyny sportowe i fanów, która zakończyła się spektakularnym pokazem 270-metrowego smoka na szczycie Empire State Building.
Wcześniej Cardwell pełnił funkcję dyrektora ds. marketingu w IFC Films i Scott Rudin Productions, gdzie pracował nad filmami takimi jak „Boyhood,” „The Social Network,” „True Grit” i „Moonrise Kingdom,”, a także nad „The Book of Mormon” na Broadwayu.
Jake Katz, założyciel Waiting in the Sky, wyraził entuzjazm z powodu dołączenia Cardwella do zespołu. „Steven był źródłem inspiracji dla nas wszystkich w dziedzinie marketingu rozrywki przez lata,” powiedział Katz. „Jego doświadczenie i innowacyjne podejście będą ogromnym atutem dla naszej agencji.”
Sam Cardwell również nie kryje radości z nowego wyzwania. „Waiting in the Sky było dla mnie niezastąpionym partnerem przez wiele lat mojej pracy w HBO i Max. Mam nadzieję, że wspólnie będziemy tworzyć niezapomniane kampanie, które będą rezonować z publicznością na całym świecie,” dodał Cardwell.
Ta współpraca z pewnością przyniesie nowe, kreatywne podejścia do marketingu rozrywkowego, umacniając pozycję Waiting in the Sky jako lidera w branży.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
[indizar2:stronicowanie] [section:] Co warto oglądać w Netflix? Jakie nowe filmy i seriale na Netflix są…
Powstał nowy serial osadzony w uniwersum „W głowie się nie mieści”. Serial nosi tytuł „Wytwórnia…
Na YouTube pojawił się oficjalny teaser oraz krótki materiał zza kulis związany z aktorską adaptacją…
Amazon.pl przygotował atrakcyjną promocję na zakup czytnika e-book Kindle 16 GB! To doskonała okazja, aby…
Szukasz zestawu do wirtualnej rzeczywistości od Sony? Jeśli tak, to sprawdź rewelacyjna promocję na Sony…
Sklep RTV EURO AGD przygotował atrakcyjną ofertę na zakup czarnego kontrolera Sony DualSense. To świetna…