>

Duża strata dla Max? Steven Cardwell ustępuje ze stanowiska wiceprezesa!

Dotychczasowy wiceprezes ds. marketingu Steven Cardwell postanowił dokonać zmiany w swojej karierze zawodowej, odchodząc z HBO oraz Max na rzecz lidera w branży — agencji marketingowej Waiting in the Sky.

Steven Cardwell, dotychczasowy wiceprezes ds. marketingu oryginalnych produkcji w HBO i Max, postanowił podjąć nowe wyzwanie zawodowe. Dołączył do agencji strategii rozrywki i analizy odbiorców Waiting in the Sky jako partner. W tej roli będzie kontynuował prowadzenie kampanii marketingowych, współpracując z różnorodnymi klientami, w tym HBO i Max, a także FX, Disney, Freeform i Warner Music.

Portfolio Cardwella

Podczas swojej dziewięcioletniej kariery w HBO i Max, Cardwell nadzorował kampanie promujące takie hity jak „Gra o Tron: Ród Smoka,” „Sukcesja,” „Euforia,” „Westworld” i „Gra o tron.” Jednym z jego najbardziej znanych osiągnięć było zorganizowanie SXSWestworld, interaktywnego doświadczenia „Westworld” na SXSW w 2018 roku. Był również odpowiedzialny za kampanię na finałowy sezon „Gry o tron,”, której centralnym punktem był hashtag #ForTheThrone. Dla obecnie emitowanego drugiego sezonu „Rodu Smoka” Cardwell stworzył kampanię angażującą marki, drużyny sportowe i fanów, która zakończyła się spektakularnym pokazem 270-metrowego smoka na szczycie Empire State Building.

Max Originals

Wcześniej Cardwell pełnił funkcję dyrektora ds. marketingu w IFC Films i Scott Rudin Productions, gdzie pracował nad filmami takimi jak „Boyhood,” „The Social Network,” „True Grit” i „Moonrise Kingdom,”, a także nad „The Book of Mormon” na Broadwayu.

Cardwell jako umocnienie pozycji Waiting in the Sky

Jake Katz, założyciel Waiting in the Sky, wyraził entuzjazm z powodu dołączenia Cardwella do zespołu. „Steven był źródłem inspiracji dla nas wszystkich w dziedzinie marketingu rozrywki przez lata,” powiedział Katz. „Jego doświadczenie i innowacyjne podejście będą ogromnym atutem dla naszej agencji.”

Sam Cardwell również nie kryje radości z nowego wyzwania. „Waiting in the Sky było dla mnie niezastąpionym partnerem przez wiele lat mojej pracy w HBO i Max. Mam nadzieję, że wspólnie będziemy tworzyć niezapomniane kampanie, które będą rezonować z publicznością na całym świecie,” dodał Cardwell.

Ta współpraca z pewnością przyniesie nowe, kreatywne podejścia do marketingu rozrywkowego, umacniając pozycję Waiting in the Sky jako lidera w branży.

Źródło

Jan S.

Najnowsze artykuły

Co nowego w Max? Premierowe filmy i seriale (wrzesień 2024)

[indizar2:stronicowanie] [section:] Co warto zobaczyć w Max? Jakie są nowości? Jakie nowe seriale? Na jakie…

16 września 2024

Microsoft wkracza do gry?! Przenośna konsola to dobry krok

Bardzo możliwe, że Microsoft rzeczywiście pracuje nad przenośną konsolą. Na jednej z udostępnionych grafik można…

16 września 2024

Mega hit od dziś na Netflix! Wysoko oceniana produkcja z Japonii

Po potężnych hitach, które zostały zapowiedziane między innymi na Max i Disney+, dzisiaj Netflix dodał…

16 września 2024

Bardzo tani soundbar Samsung z Dolby Atmos i Q-Symphony! Super okazja na każdą kieszeń

Ile kosztuje soundbar z Dolby Atmos? Okazuje się, że może być bardzo tani, czego przykładem…

16 września 2024

Prawdziwa bomba promocyjna w RTV Euro AGD: TCL 55QLED w znakomitej cenie!

RTV EURO AGD przygotowało specjalną propozycję, oferując telewizor TCL 55QLED870 w atrakcyjnej cenie. Jeśli zdecydujesz…

16 września 2024

Na Netflix powracają aż trzy filmy z szokującej serii. Mocne wrażenia gwarantowane!

Trzy filmy z serii „Noc Oczyszczenia” ponownie dostępne na Netflix – powrót dystopijnego thrillera z…

16 września 2024