Według raportów Disney ma ambitne plany wobec swojej aplikacji Disney+. Lepsza rekomendacja treści oraz stworzenie kanałów streamingowych na wzór tradycyjnych kanałów telewizyjnych byłoby zdecydowanie krokiem naprzód dla giganta.
Jestem wielkim zwolennikiem zmian, a te związane z wykorzystaniem AI cieszą mnie jeszcze bardziej. Mam nadzieję, że gdy tylko każda z platform wprowadzi coś podobnego, wyeliminujemy problem z wyborem odpowiedniego dla siebie filmu lub serialu.
Według ostatnio opublikowanych raportów Disney zauważył, że konieczny jest rozwój platformy, aby bardziej zaangażować subskrybentów i zachęcić ich do dłuższego oglądania. W związku z tym, kierownictwo oraz programiści dyskutowali o wprowadzeniu liniowych strumieni treści, które zapewnią widzom podobne wrażenia jak przy oglądaniu tradycyjnej telewizji.
Warto jednak w tym momencie wspomnieć, że w zeszłym roku The Desk ujawnił instnienie około 24 bezpłatnych programów, które można oglądać za pośrednictwem aplikacji Disney ABC na telefony, tablety czy telewizory ze Smart TV.
We wspomnianej aplikacji jest możliwość obejrzenia powtórek takich programów jak „General Hospital”, „Extreme Makeover: Home Edition” i »Dharma & Greg«. Oczywiście nie podzielono się informacjami na temat zysków czy widzów w ujęciu miesięcznym lub kwartalnym. Patrząc jednak na wyciągnięte wnioski Disney+ może podjąć decyzję i wprowadzić podobne kanały w ramach subskrypcji na Disney+.
Na rynku dostępne są już kanały streamingowe przypominające tradycyjną telewizję, takie posiadają między innymi Peacock i Paramount Plus. To niezwykle ciekawy trend, który wreszcie mógłby pojawić się w Polsce na szerszą skalę. Jednym z plusów takiego rozwiązania jest możliwość oglądania przypadkowych programów, bez konieczności przeszukiwania długiej listy w poszukiwaniu czegoś interesującego.
Disney prawdopodobnie wykorzysta także sztuczną inteligencję do lepszego rekomendowania tytułów. Dzięki temu przeglądając listę filmów i seriali, będziemy otrzymywać propozycje tak dopasowane do naszych preferencji, że powinny nam się spodobać. To sprawi, że chętniej będziemy kontynuować oglądanie i rzadziej rezygnować z wyboru treści.
Patrząc na powyższe decyzje, Disney zdecydowanie zyskałby w oczach klientów. Wielokrotnie czytam opinie, że w danej usłudze „nie ma czego oglądać”, pomoc AI mogłaby w tym zdecydowanie pomóc. Napisz w komentarzu, co Ty uważasz także o kanałach podobnych do tych w TV w streamingu.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Netflix opublikował na YouTube zwiastun swojej najnowszej produkcji – „Wallace i Gromit: Zemsta pingwina”. Tym…
Aktor wcielający się w jednego z kluczowych bohaterów ściśle powiązanych z Emily czuje, że coraz…
Sony przygotowało specjalną ofertę na PlayStation Plus z okazji Black Friday. Zniżki obejmują wszystkie trzy…
Mocny zestaw Sony 5.1 i aż 600 W mocy możesz kupić już teraz w potężnie…
Mamy potwierdzenie! Serial na punkcie którego oszalał cały świat dostanie kolejny sezon. Miliony widzów na…
Słuchawki Soundcore by Anker Space One teraz w wyjątkowej promocji na Amazon.pl! Ciesz się doskonałym…