>

Rewolucja w streamingu! Czas na Disney+, Hulu i Max w jednym pakiecie

W USA doszło do interesującej współpracy pomiędzy największymi graczami na rynku. Wprowadzono nowy pakiet, który obejmuje Disney+, Hulu i Max. Oferta wygląda naprawdę obiecująco, a użytkownicy mogą sporo zaoszczędzić. Dzięki temu zarówno firmy, jak i użytkownicy zyskują wiele korzyści.

Pomimo setek wartych obejrzenia pozycji dostępnych w streamingu i wieloletniej walki firm o każdego klienta, nadszedł przełom, na który wielu z nas czekało. Teraz, niezależnie od tego, jakie tytuły lubisz, staną się one łatwiej dostępne. Mam nadzieję, że ten pomysł wyjdzie poza granice USA.

Czas na oszczędności! Ile taki pakiet kosztuje w USA?

Nadszedł czas, aby niezależnie od tego, czy lubisz uniwersum Harry’ego Pottera, Star Wars, czy bajki Disneya, mógł oglądać wszystko za pośrednictwem jednego pakietu streamingowego. W USA od 25 lipca dostępny jest pakiet w cenie 16,99 USD miesięcznie z reklamami i 29,99 USD bez reklam.

Źródło: press.disney.pl

Decydując się na pakiet z reklamami, użytkownik w USA oszczędzi prawie 40% w porównaniu do zakupu każdego z pakietów osobno. W przypadku pakietu bez reklam oszczędność jest również znacząca, bowiem  wynosi prawie 35%. Nie da się ukryć, że oferta jest idealna dla osób, które korzystają ze wszystkich pakietów. Dodatkowo zapaleni kinomaniacy również  mają powód do radości.

W ramach subskrypcji dostępne są portfolia takich marek jak: Disney, HBO, Hulu, Warner Bros. Pictures, FX, ABC, Marvel, Pixar, Searchlight, Star Wars, CNN, DC, Discovery, Food Network i HGTV. Warto wspomnieć, że Netflix jakiś czas temu ogłosił, że nie zamierza brać udziału w takich współpracach. To ciekawa decyzja, ponieważ w ten sposób gigant zaznacza swoją silną pozycję na rynku.

Kryje się za tym niezwykła strategia

Według firm taka strategia pozwoli na tańsze pozyskanie klientów, co jest niezwykle istotne na dzisiejszym rynku. Dodatkowo powinien spaść współczynnik rezygnacji, ponieważ oferta będzie bardziej atrakcyjna przy niższej cenie.

fot. HBO Max

W ramach współpracy przygotowano starannie dobrane kampanie marketingowe, które reklamują wszystkich partnerów wraz z ulubionymi filmami i serialami publiczności. Jest to ważny element całej umowy, który, mimo mniejszych zysków na początku, długoterminowo na pewno się opłaci.

Taki ruch przypomina tradycyjną telewizję, jaką znamy. Osobiście chciałbym, aby w streamingu powstała platforma podobna do Steam, która zbierze wszystkie usługi w jednym miejscu i umożliwi swobodne dobieranie subskrypcji. Choć jest to zapewne niemożliwe, ta współpraca jest niezwykle ważnym krokiem w tym kierunku.

Źródło

 

Michał Zacharski

Najnowsze artykuły

Kultowa bajka powraca w wersji aktorskiej! Na to czekali fani

Na YouTube pojawił się oficjalny teaser oraz krótki materiał zza kulis związany z aktorską adaptacją…

21 listopada 2024

Coś dla fanów e-booków: wszechstronny czytnik Kindle w znakomitej ofercie!

Amazon.pl przygotował atrakcyjną promocję na zakup czytnika e-book Kindle 16 GB! To doskonała okazja, aby…

21 listopada 2024

Zestaw PlayStation VR2 w mega niskiej cenie!

Szukasz zestawu do wirtualnej rzeczywistości od Sony? Jeśli tak, to sprawdź rewelacyjna promocję na Sony…

21 listopada 2024

Kontroler DualSense w ekstra ofercie! Kup dodatkowego pada już teraz

Sklep RTV EURO AGD przygotował atrakcyjną ofertę na zakup czarnego kontrolera Sony DualSense. To świetna…

21 listopada 2024

Fantastyczna informacja dla graczy: Xbox z wersją beta znakomitej usługi!

Granie w chmurze z Xbox! Streamuj swoje gry na smartfonie, tablecie, TV czy w VR…

21 listopada 2024

Netflix z pozwem zbiorowym, transmisja walki Tysona z Paulem przelała czarę goryczy

Netflix pozwany po technicznych problemach podczas transmisji walki Paula z Tysonem. Czy gigant VOD ma…

21 listopada 2024