>

Rewolucja w streamingu! Czas na Disney+, Hulu i Max w jednym pakiecie

W USA doszło do interesującej współpracy pomiędzy największymi graczami na rynku. Wprowadzono nowy pakiet, który obejmuje Disney+, Hulu i Max. Oferta wygląda naprawdę obiecująco, a użytkownicy mogą sporo zaoszczędzić. Dzięki temu zarówno firmy, jak i użytkownicy zyskują wiele korzyści.

Pomimo setek wartych obejrzenia pozycji dostępnych w streamingu i wieloletniej walki firm o każdego klienta, nadszedł przełom, na który wielu z nas czekało. Teraz, niezależnie od tego, jakie tytuły lubisz, staną się one łatwiej dostępne. Mam nadzieję, że ten pomysł wyjdzie poza granice USA.

Czas na oszczędności! Ile taki pakiet kosztuje w USA?

Nadszedł czas, aby niezależnie od tego, czy lubisz uniwersum Harry’ego Pottera, Star Wars, czy bajki Disneya, mógł oglądać wszystko za pośrednictwem jednego pakietu streamingowego. W USA od 25 lipca dostępny jest pakiet w cenie 16,99 USD miesięcznie z reklamami i 29,99 USD bez reklam.

Źródło: press.disney.pl

Decydując się na pakiet z reklamami, użytkownik w USA oszczędzi prawie 40% w porównaniu do zakupu każdego z pakietów osobno. W przypadku pakietu bez reklam oszczędność jest również znacząca, bowiem  wynosi prawie 35%. Nie da się ukryć, że oferta jest idealna dla osób, które korzystają ze wszystkich pakietów. Dodatkowo zapaleni kinomaniacy również  mają powód do radości.

W ramach subskrypcji dostępne są portfolia takich marek jak: Disney, HBO, Hulu, Warner Bros. Pictures, FX, ABC, Marvel, Pixar, Searchlight, Star Wars, CNN, DC, Discovery, Food Network i HGTV. Warto wspomnieć, że Netflix jakiś czas temu ogłosił, że nie zamierza brać udziału w takich współpracach. To ciekawa decyzja, ponieważ w ten sposób gigant zaznacza swoją silną pozycję na rynku.

Kryje się za tym niezwykła strategia

Według firm taka strategia pozwoli na tańsze pozyskanie klientów, co jest niezwykle istotne na dzisiejszym rynku. Dodatkowo powinien spaść współczynnik rezygnacji, ponieważ oferta będzie bardziej atrakcyjna przy niższej cenie.

fot. HBO Max

W ramach współpracy przygotowano starannie dobrane kampanie marketingowe, które reklamują wszystkich partnerów wraz z ulubionymi filmami i serialami publiczności. Jest to ważny element całej umowy, który, mimo mniejszych zysków na początku, długoterminowo na pewno się opłaci.

Taki ruch przypomina tradycyjną telewizję, jaką znamy. Osobiście chciałbym, aby w streamingu powstała platforma podobna do Steam, która zbierze wszystkie usługi w jednym miejscu i umożliwi swobodne dobieranie subskrypcji. Choć jest to zapewne niemożliwe, ta współpraca jest niezwykle ważnym krokiem w tym kierunku.

Źródło

 

Michał Zacharski

Najnowsze artykuły

Microsoft wkracza do gry?! Przenośna konsola to dobry krok

Bardzo możliwe, że Microsoft rzeczywiście pracuje nad przenośną konsolą. Na jednej z udostępnionych grafik można…

16 września 2024

Mega hit od dziś na Netflix! Wysoko oceniana produkcja z Japonii

Po potężnych hitach, które zostały zapowiedziane między innymi na Max i Disney+, dzisiaj Netflix dodał…

16 września 2024

Bardzo tani soundbar Samsung z Dolby Atmos i Q-Symphony! Super okazja na każdą kieszeń

Ile kosztuje soundbar z Dolby Atmos? Okazuje się, że może być bardzo tani, czego przykładem…

16 września 2024

Prawdziwa bomba promocyjna w RTV Euro AGD: TCL 55QLED w znakomitej cenie!

RTV EURO AGD przygotowało specjalną propozycję, oferując telewizor TCL 55QLED870 w atrakcyjnej cenie. Jeśli zdecydujesz…

16 września 2024

Na Netflix powracają aż trzy filmy z szokującej serii. Mocne wrażenia gwarantowane!

Trzy filmy z serii „Noc Oczyszczenia” ponownie dostępne na Netflix – powrót dystopijnego thrillera z…

16 września 2024

Samsung QLED 55″ – ubiegłoroczny bestseller w super ofercie!

Samsung QLED Q80C to telewizor, który z pewnością przypadnie do gustu wszystkim fanom kina i…

16 września 2024