Już tylko niespełna miesiąc dzieli nas od zmiany na Netflix, w którą aż ciężko uwierzyć. Niedawno platforma wiązała z tym tematem spore nadzieje…
Pamiętasz „Black Mirror: Bandersnatch”? Ta interaktywna produkcja miała być początkiem nowej ery filmów i seriali, dzięki którym mogliśmy mieć jeszcze większy wpływ na to co dzieje się w danej produkcji. To pomieszanie różnych scenariuszy i czas na podjęcie decyzji wydawały się być czymś nowym i pożądanym.
Zdaje się jednak, że eksperyment nie okazał się być takim sukcesem jakiego oczekiwaliby włodarze platformy. W związku z tym, Netflix ogłosił, że już 1 grudnia skasuje interaktywne produkcje ze swojej platformy. Oczywiście, nie wszystkie.
Z obecnych na tę chwilę 24 tego typu produkcji, skasowanych zostanie 20, a cztery pozostaną. Wśród nich pozostaną te najpopularniejsze: „Black Mirror: Bandersnatch”, „Unbreakable Kimmy Schmidt: Kimmy vs. the Reverend”, „Ranveer vs. Wild with Bear Grylls”, a także „You vs. Wild”.
Netflix nie uznaje, że tego typu produkcje okazały się fiaskiem. Wręcz przeciwnie – słychać głosy, że interaktywne produkcje spełniły swoje zadanie ale platforma skupia się teraz na innych wyzwaniach w innych obszarach. Nie wygląda to jak opowiadanie o rewolucyjnej formie dostarczania rozrywki, a szkoda, bo miało być to czymś, co na nowo rozbudzi zainteresowanie filmami i serialami.
Z drugiej strony, moje pierwsze podejście do „Black Mirror: Bandersnatch” skończyło się odbiciem, a w kolejnym podejściu po prostu nie chciało mi się klikać wyborów. Doszedłem do wniosku, że interaktywne seriale to zabawa zdecydowanie nie dla mnie, szczególnie w dzisiejszym świecie, kiedy przez multum bodźców i tak mam trudności ze skupieniem uwagi na jakieś produkcji przez dłuższy czas.
Być może nie byłem jedyną osobą, która pomyślała w podobny sposób. Poza tym, czy nie oczekujemy od filmów i seriali tego, że po prostu dostarczą nam solidną opowieść i będą stanowić dzieło, które od początku do końca zaplanowane zostało przez całą ekipę produkcyjną? Ja tego oczekuję, ale jeśli chciałbym sprawdzić, czy interaktywne produkcje na Netflix są dla Ciebie to masz czas już tylko do 1 grudnia.
Źródło: engadget
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Sklep taketronic.pl przygotował wyjątkową ofertę na telewizor LG OLED 77C4, który można teraz kupić w…
Disney+ słynie z bogatej oferty filmów i seriali, która jest na bieżąco aktualizowana. Na szczególną…
Czy Netflix zmienił podejście do produkcji filmów i seriali na bardziej jakościowe? Najnowszy lider rankingu…
Przetestowaliśmy najnowszy telewizor Samsung S95D, czyli flagowy telewizor OLED z matowym ekranem, One Connect i…
Chcesz kupić telewizor o dobrych parametrach w super niskiej cenie? Jeśli tak, to sprawdź promocję…
Telewizory LG OLED będą jeszcze lepsze. Niewykluczone, że ten trend rozleje się również na inne…