>
Kategorie: Gry i konsoleNewsy

Niecodzienne podejście do reklamy gry Indiana Jones robi wrażenie

Nowa gra studia MachineGames zasługuje na innowacyjną reklamę, jakiej dawno nie widziano. Postanowiono, że Indiana Jones and the Great Circle będzie promowana za pomocą sterowca z logo gry, który już pojawił się w różnych częściach świata.

Seria Indiana Jones zyskała status kultowej i towarzyszy nam od lat. Powstało wiele filmów, a teraz nadszedł czas na kolejną grę. Wszyscy dobrze zdajemy sobie sprawę, jak ważna jest promocja – bez niej nawet najlepszy tytuł może zostać niezauważony.

Sterowiec reklamujący grę

Pomimo że gra nie miała jeszcze premiery, już wzbudziła kontrowersje. W sierpniu informowaliśmy, że produkcja trafi także na PlayStation, co oczywiście rozśmieszyło fanów Xboxa. Przez to gra nie będzie dedykowaną produkcją na konsolę od Microsoftu.

W tym przypadku jednak skupimy się na imponującej reklamie. Mowa o sterowcu, który obecnie można zobaczyć w miejscowości Lucca. Na pokładzie sterowca widnieje logo gry, a do niego przypięty jest mężczyzna przebrany za tytułowego archeologa.

https://www.twitter.com/bethesda/status/1860044855231107417

Materiał promocyjny wygląda rewelacyjnie. Nakręcony z drona przedstawia sterowiec z zupełnie innej perspektywy. Myślę, że inwestycja w marketing może okazać się trafiona, trafiając nie tylko do graczy, ale również do osób, które lubią postać Indiana Jonesa dzięki licznym filmom. To także świetnie nawiązuje do charakteru głównego bohatera.

Wkrótce pojawią się reklamy z samej gry, ale twórcy poszli o krok dalej – kilkanaście dni temu zaprezentowali „Gameplay Deep Dive”. Moim zdaniem twórcy pokazują, że są pewni swojej produkcji – nie stawiają na sztuczne reklamy, które mają tylko prezentować grę w jak najlepszym świetle, ale pokazują faktyczny stan gry.

Poza tym sterowiec był widziany również w Niemieckiej Kolonii, Francuskim Paryżu i Duńskiej Kopenhadze. Mam nadzieję, że pojawi się także w innych krajach, a promocja gry zostanie dobrze odebrana i z pewnością przyczyni się do sukcesu całej społeczności oraz deweloperów.

Źródło

Michał Zacharski

Najnowsze artykuły

Wejdź na wyższy poziom oglądania – Samsung OLED 77″ w ekstra cenie w RTV EURO AGD!

Samsung OLED 77S90D – teraz w wyjątkowej cenie w RTV EURO AGD! Dlaczego warto zdecydować…

23 listopada 2024

UFC na Netflix stanie się rzeczywistością? Dana White nie wyklucza takiego scenariusza

Netflix i UFC: Czy to duet idealny? Szef UFC - Dana White komentuje wejście platformy…

23 listopada 2024

Sony OLED 65″ w znakomitej ofercie! Dlaczego warto kupić ten model?

Media Expert przygotowało znakomitą okazję na zakup jednego z najciekawszych telewizorów Sony. Dlaczego warto wybrać…

23 listopada 2024

Rewolucja w Xbox Cloud Gaming! Streamuj gry spoza Game Pass

Microsoft wprowadził długo wyczekiwaną funkcję w Xbox Cloud Gaming, która umożliwi granie w gry bez…

23 listopada 2024

Nie przegap! Black Friday i epickie obniżki na gry w PlayStation Store

W ramach Black Friday na PlayStation Store znajdziesz promocje, które pozwolą zaoszczędzić nawet do 70%…

23 listopada 2024

Najlepsze prezenty pod choinkę w 2024 roku!

Święta już wkrótce, Mikołaj jeszcze bliżej, dlatego podpowiadamy co kupić na prezent! Jeżeli nie wiesz…

23 listopada 2024