Ostatni tydzień na Netflixie przyniósł imponujące wyniki. W zaledwie kilka dni jeden z seriali zdobył aż 24,3 miliona wyświetleń – to niesamowity rezultat, który potwierdzają także bardzo pozytywne opinie widzów.
Patrząc na ranking Netflixa, trudno nie zauważyć, jak niektóre produkcje błyskawicznie zdobywają popularność i przebijają się na szczyt zestawień. Jestem często zaskoczony jak szybko zmienia się ranking, co pokazuje, że widzowie szybko szukają sobie nowych treści.
- Legendarny golfista wraca po 30 latach! Netflix zaskakuje zapowiedzią filmu
- Nowy król Disney+? Film zdobył 27,3 mln wyświetleń w 5 dni
Nowy hit Netflixa! „Dojrzewanie” podbija ranking
Brytyjski dramat kryminalny „Dojrzewanie” (ang. „Adolescence”) stał się prawdziwym fenomenem, osiągając 24,3 mln wyświetleń w pierwsze cztery dni. Tym samym produkcja wskoczyła na pierwsze miejsce wśród seriali i stała się najchętniej oglądaną serią tygodnia 10-16 marca.

Dojrzewanie
To wstrząsająca historia, która rzuca widza w wir dramatycznych wydarzeń. Świat pewnej rodziny wywraca się do góry nogami, gdy 13-letni Jamie Miller (Owen Cooper) zostaje aresztowany za morderstwo koleżanki ze szkoły.
W rolę jego ojca, Eddiego Millera, wciela się Stephen Graham, a partnerują mu m.in. Ashley Walters jako detektyw inspektor Luke Bascombe oraz Erin Doherty jako psycholog kliniczna Briony Ariston.
Serial od samej premiery wzbudza ogromne emocje – i to nie tylko wśród widzów Netflixa. Na Filmwebie „Dojrzewanie” ma już średnią ocen 7.9 na podstawie 12 000 głosów, co tylko potwierdza jego popularność i mocny wydźwięk fabularny.
Netflix co tydzień aktualizuje swoje TOP 10, a w zestawieniu z 10-16 marca znalazło się kilka innych ciekawych produkcji. Oto najchętniej oglądane seriale globalnie w tym okresie:
- „Dojrzewanie” – 24,3 mln wyświetleń (1. tydzień)
- „Running Point” – 6 mln wyświetleń (3. tydzień)
- „Zero Day” – 4,4 mln wyświetleń (4. tydzień)
- „Beauty in Black” – 3,9 mln wyświetleń (6. tydzień)
- „Formula 1: Drive to Survive” (sezon 7) – 3,2 mln wyświetleń (2. tydzień)
- „Raw: 2025” – 3 mln wyświetleń (wydanie z 20 marca)
- „1883” – 2,9 mln wyświetleń (prequel „Yellowstone”, dodany niedawno do Netflixa)
- „Ms. Rachel” – 2,4 mln wyświetleń (5. tydzień)
- „American Murder: Gabby Petito” – 2,2 mln wyświetleń (4. tydzień)
- „Toxic Town” – 1,8 mln wyświetleń (3. tydzień)
Jak widać, różnorodność gatunkowa jest ogromna – od dramatów i thrillerów po dokumenty i reality show. Jednak to „Dojrzewanie” zgarnia całą uwagę widzów i już teraz można śmiało powiedzieć, że to jeden z największych hitów Netflixa tej wiosny.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Dodaj komentarz