- « Poprzedni
- 1/10
- Następny »
Wstęp
Odbywające się co roku targi technologiczne IFA to jedna z największych wystaw sprzętu najbardziej znanych producentów na świecie, ale i nie tylko. To także niebywała szansa dla firm, które zamierzają dopiero podbić rynek, od tej ekspozycji wiele zależy. W tym roku impreza zaczęła się 2 i potrwała do 7 września. W Berlinie mogliśmy zobaczyć, że po raz kolejny liczba maniaKów najnowocześniejszej technologii robi wrażenie. Dlatego wszyscy wystawcy przygotowali na te szczególne dni swoje najlepsze urządzenia, by jak najwięcej osób mogło je zobaczyć i przekonać się do kupna, kiedy te trafią na rynek. W tym roku było naprawdę w czym wybierać, co oznacza, że na stoiskach nie zabrakło takich znanych marek, jak Philips, LG, Creative, jak i tych mniej popularnych (Vestel, ELAC) jednak najważniejsze jest to, jakim sprzętem producenci będą chcieli zwrócić naszą uwagę.
Wyobraźcie sobie, że już w najbliższym czasie chcielibyście zdecydować się na zakup nowoczesnego kina domowego albo telewizora 3D. Co robicie w pierwszej kolejności? Przede wszystkim rozglądacie się po sklepach w nadziei znalezienia produktu, który spełni Wasze oczekiwania, surfujecie po internecie, by te same urządzenia znaleźć w jak najniższej cenie. Ponieważ znajomi także mogą pomóc, pytacie ich o zdanie. Jednak co gdybyście na wszystkie pytania znaleźli odpowiedź w jednym miejscu? Właśnie tak, targi IFA to nie tylko reklama sprzętu znanych producentów, ale to tutaj znajdziecie wszystko co potrzebujecie.
Moim zdaniem targi IFA 2011 to jedyna i niepowtarzalna szansa dla każdego producenta i nawet, jeżeli w tym roku nie przygotował on supernowoczesnego sprzętu, a wszystkie inne flagowe produkty są już na rynku od dłuższego czasu, to lepiej pokazać to co się ma niż żałować, że w tym roku na targach się po prostu nie było. Klienci zwracają na takie rzeczy uwagę, dlatego już od kilku lat zdarza się, że firmy nie zaskakują czymś nowym, jednak reklamują swoje urządzenia, bo wiedzą, że w świadomości odwiedzających osób targi, zapadnie w pamięć to, że dana marka była obecna w tym roku. Ma to ogromne znaczenie pod względem marketingowym.
Zaprezentowane poniżej urządzenia to oczywiście nie wszystkie, które były w tym roku najbardziej popularne. Wcześniej informowaliśmy Was o okularach od Sony, które również cieszyły się znakomitym powodzeniem. Podobnie rzecz wygląda z produktami od Sharpa, ponieważ o 85-calowym telewizorze mogliśmy przeczytać na długo przed targami IFA 2011. Także koncern Samsung już wcześniej przedstawił nam swój najnowszy model telewizora trójwymiarowego oferujący znacznie więcej, niż urządzenia konkurencyjnych marek.
Zobaczcie co jeszcze ciekawego przygotowali producenci w tym roku. Część wystawców kojarzycie doskonale, inni dopiero próbują (niektórzy po raz kolejny) podbić niezdobyte jeszcze rynki. Jesteście gotowi, no to zaczynamy!
- « Poprzedni
- 1/10
- Następny »
Ceny Microsoft Xbox 360
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.