Od wtorku telewidzowie mogą przekonać się co oferuje zupełnie nowy kanał telewizyjny o nazwie TV Disco. Nadawca postanowił zainteresować swoją ofertą przede wszystkim osoby, które dobrze czują się w klimatach muzycznych z lat 70, 80 i 90-tych. Na pewno takich utworów nie zabraknie na początku działalności stacji.
Spółka 4funTV, która jest nadawcą programu TV Disco uważa, że przez cały czas muzyka z dawnych lat ma się dobrze, a różne programy rozrywkowe biją rekordy popularności, zwłaszcza dzięki wykorzystywaniu hitów, które nadal brzmią doskonale, dlatego nowy kanał skupi się na zaoferowaniu najlepszych kawałków z pogranicza dance, eurodance, italo disco oraz także polskich utworów… disco polo. Poza uruchomieniem kanału telewizyjnego nadawca poinformował o tym, że trwają prace nad tym, by udostępniać swoje treści także za pomocą internetu.
Programy reklamowane przez TV Disco skierowane są przede wszystkim dla osób młodych, a grupą docelową są widzowie od lat 16 do 34 lat. Reszta programów (m.in. listy przebojów) to propozycja dla kolejnej grupy, w wieku od 35-49 lat. Teraz pozostaje zaczekać którzy operatorzy zaczną współpracę z nadawcą i zaoferują TV Disco w swojej płatnej ramówce.
Źródło: 4funtv
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.