Jeden z największych koncernów oferujących telewizory trójwymiarowe i nie tylko informuje swoich klientów o planach związanych z produkcją nowych modeli. Czego możemy się spodziewać w ciągu najbliższych, nadchodzących miesięcy? Czy sprzedaż spadnie, a może wzrośnie liczba odbiorników TV, które będziemy mogli nabyć po przystępnych cenach? Dane dotyczą także urządzeń kompatybilnych z technologią trójwymiarową.
Jeden z najważniejszych wniosków dotyczących produkcji nowoczesnych telewizorów jest taki, że w przyszłym roku z pewnością Panasonic znacznie zmniejszy udział procentowy w rynku, związany z dostarczaniem ekranów plazmowych. Bardzo możliwe, że dopiero za dwa lata producent znowu zabierze się za ich produkcję. W tym roku firma także zaoferowała znacznie mniej takich telewizorów. Z zaplanowanych ponad 13 milionów do sklepów trafiło tylko ponad 7 milionów odbiorników.
Następne miesiące to przede wszystkim wysokie plany sprzedażowe związane z dostarczeniem na rynek ekranów LCD. Przez cały czas rośnie na nie zapotrzebowanie. Ciekawe czy nowe modele będą odznaczały się jeszcze lepszą jakością wyświetlanych materiałów w technologii trójwymiarowej? Na to przyjdzie nam jednak jeszcze trochę poczekać.
Źródło: panasonic
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.