Na początku lutego opublikowano kolejny ranking popularności polskich kanałów telewizyjnych. Kto tym razem znajduje się na czele, czy będzie to stacja publiczna, a może komercyjna? Badania dotyczą ostatniego tygodnia stycznia.
Z informacji od Nielsen Audience Measurement wynika, że największą widownią w końcówce stycznia cieszyła się Jedynka. Jej wynik w grupie 4+ to 1 117 641 osób, dając jej tym samym pozycję lidera. Nieco gorzej wyglądało to w grupie wiekowej 16-49, gdzie TVP1 zajęła trzecie miejsce z ilością 352 604 telewidzów. Na drugim miejscu uplasował się Polsat z widownią sięgającą 1 041 553 osób w grupie 4+, co i tak nie zmienia faktu, że w przedziale 16-49 jest na prowadzeniu z wynikiem 491 810 osób. Trzecie miejsce w rankingu stacji TV należy do TVN. W ciągu ostatnich siedmiu dni, propozycje stacji obejrzało 935 582 telewidzów (grupa 4+). Tymczasem w przedziale 16-49, TVN zajął drugą pozycję z publiką wynoszącą 397 466 osób.
W pierwszej piątce w grupie 4+ znalazły się jeszcze TVP2 (915 548 osób) i TVP INFO (253 408 osób). Jeśli chodzi o ankietowanych z 16-49, to czwarte miejsce zajęła Dwójka z wynikiem 330 344 telewidzów, a na piątym znajdował się TVN7 – widownia wynosząca 76 605 osób.
Źródło: Nielsen Audience Measurement
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.