Mamy już najświeższe dane dotyczące oglądalności programów telewizyjnych w minionym tygodniu. W dniach od 5 do 11 marca bezkonkurencyjna okazała się Jedynka. Dwa kolejne miejsca zajęły stacje komercyjne, co nikogo nie powinno dziwić.
Jak zwykle badanie widowni przed szklanymi odbiornikami przeprowadzono w dwóch grupach: ogólnej i komercyjnej. W pierwszej z nich (4+) najlepiej radziła sobie TVP1, która zanotowała widownię rzędu 1 032 771 widzów. Duża oglądalność to zasługa, między innymi takich seriali, jak Ranczo, Ojciec Mateusz czy głównego wydania Wiadomości oraz Teleexpressu. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z wynikiem 1 016 761 telewidzów, który niemal dorównał Telewizji Publicznej. Tutaj większość publiczności oglądała Wydarzenia oraz Must Be The Music. Trzecie miejsce należy do TVN-u, którego propozycje (Fakty, X Faktor, Uwaga!) w minionym tygodniu oglądało 1 012 706 osób.
W grupie 16-49 sytuacja jest dokładnie odwrotna, to TVN zajmuje pozycję lidera z wynikiem 464 571 widzów, a zaraz po nim uplasował się Polsat z widownią wynoszącą 464 480 osób. Jak widać różnica jest naprawdę niewielka. Wiadomo, że pozycję trzecią zajmuje wobec tego TVP 1. Jej wynik to 328 755 osób.
*Dane dla Media2.pl udostępniła Nielsen Audience Measurement
Źródło: media2
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.