Koncern Toshiba wie, jak zadbać o to, by zakup telewizora czy laptopa był korzystny dla każdego klienta. Od niedawna promuje on kolejną kampanię promocyjną, skierowaną do tych wszystkich, którzy chcieliby nabyć interesujący sprzęt i nie przejmować się w razie jego awarii czy kradzieży. Gwarancja Zero Problemu będzie z pewnością pomocna niejednemu posiadaczowi nowego sprzętu.
Gwarancja Zero Problemu działa od 16 kwietnia i polega na udzieleniu dodatkowych usług każdemu, kto spełni warunki dokonania zakupu sprzętu od Toshiby, a co dokładnie przysługuje nam i w jakich przypadkach? Firma zaoferuje bezpłatną naprawę swojego produktu w razie przypadkowego uszkodzenia lub wymianę na nowe urządzenie, kiedy dojdzie do kradzieży. Dzięki temu możemy być spokojni o nowo zakupionego laptopa, tableta czy telewizor. Toshiba pomoże również odzyskać dane z laptopa lub tabletu, kiedy dojdzie do uszkodzenia sprzętu magazynującego. Szczegóły znajdziecie tutaj.
Akcja potrwa do 30 września 2012 roku, a najważniejszymi wymogami, by wziąć w niej udział jest warunek zamieszkiwania na terytorium Polski, nabycie wyżej wspomnianego urządzenia w tymże kraju oraz zarejestrowanie się na stronie producenta. Pamiętajmy tylko, że każdy, pojedynczy produkt można zgłosić tylko raz chyba, że będą to różne urządzenia, wtedy gwarancja obejmie większą liczbę sprzętów.
Źródło: toshiba
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.