Jeszcze tylko do końca miesiąca możemy skorzystać z oferty promocyjnej koncernu Sony. Decydując się na zakup telewizora z linii Bravia otrzymamy 5 lat gwarancji. Akcja kończy się 30 czerwca, a jej regulamin znajdziecie tutaj.
Organizatorem programu jest Sony Europe Limited, a możliwość przedłużenia gwarancji (do 5-ciu lat) dotyczy wybranych modeli telewizorów LCD BRAVIA marki Sony. (…) Lista salonów w których obowiązuje promocja znajduje się na stronie www.sony.pl/sonycentre.
Kto może być uczestnikiem akcji „5 lat gwarancji” BRAVIA?
– pełnoletnie osoby fizyczne, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych które nie prowadzą działalności gospodarczej, polegającej na dystrybucji sprzętu elektronicznego (RTV/AGD),
– osoby prawne, które nie prowadzą działalności gospodarczej, polegającej na dystrybucji sprzętu elektronicznego (RTV/AGD),
-instytucje pożytku publicznego, które nie prowadzą działalności gospodarczej, polegającej na dystrybucji sprzętu elektronicznego (RTV/AGD),
– jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej które nie prowadzą działalności gospodarczej, polegającej na dystrybucji sprzętu elektronicznego (RTV/AGD),
zwane dalej łącznie: „Uczestnikami Programu”.
Co dalej po zakupie telewizora z serii BRAVIA?
Uczestnicy Programu po dokonaniu zakupu, otrzymają w punkcie sprzedaży umowę serwisową potwierdzającą uzyskanie pięcioletniego Serwisu Extra BEW-Y5 na zakupiony telewizor. Więcej informacji na stronie producenta.
Źródło: sony
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Ciekawe, ciekawe. Ja bym się zainteresował dochodzeniem ewentualnych napraw. Philips np nie wysyła swoich telewizorów zagranicę ponadto ma tzw Home Service i nie musimy dzwonić po panach Zdzisiach z prośbą o uratowanie telewizora ani czekać kwartału na przysłanie nam paczki z tv. 🙂