Skyfall czyli najnowsza odsłona przygód najsłynniejszego agenta Jej Królewskiej Mości wchodzi do kin już za kilka dni, tymczasem twórcy przygotowali coś dla jego fanów. Uwolnij w sobie Jamesa Bonda w 70 sekund (Unlock the 007 in you. You have 70 seconds!) to zadanie nie dość łatwe, ale dla śmiałków przewidziano bilety na pokaz specjalny. Wielu próbowało przechytrzyć legendarnego szpiega, ale nielicznym się udało. Zobaczcie jakie przeszkody mieli do pokonania „dobrowolni zawodnicy”.
Akcja rozgrywa się na jednym z dworców. Po zakupieniu w automacie Coca Coli pojawia się informacja na wyświetlaczu, by podać swoje imię i przystąpić do akcji. Od teraz mamy 70 sekund, aby przedostać się na peron nr 6 i wykonać misję w stylu Jamesa Bonda. Jednak, żeby nie było tak łatwo twórcy akcji promocyjnej Skyfall wykorzystali kilkanaście pomysłów – spowalniaczy, które mają nas powstrzymać przed dostaniem się do mety na czas. Tam na śmiałków czekało ostatnie zadanie do wykonania… Jakie, zobaczcie sami.
Tym, którym się udało wręczono nagrody, bilety na premierę filmu. Krótki spot reklamowy jest dosłownie nasiąknięty motywami z filmów z Jamesem Bondem (m.in. wszechobecny motyw muzyczny), a całość przypomina trochę zmagania agenta Jacka Bauera z serialu 24.
Dwie sprawy: 1. Czy to faktycznie wydarzyło się naprawdę, a może to wszystko powstało w studio reklamowym i tylko wygląda jak prawdziwy filmik? 2. Pomysł bardzo fajny, ale ciekawe, jak sprawdziłby się w polskich realiach. Przykładowo zadanie mogłoby dotyczyć jakiejś nowej, polskiej produkcji, a polegałoby ono na przeżyciu za 50 zł przez tydzień. Tylko czy reklamodawca miałby aż tyle darmowych biletów?
Źródło: youtube
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.