Według najnowszego raportu opublikowanego przez Informa Telecoms & Media przyszłość technologii trójwymiarowej w Wielkiej Brytanii nie jest tak różowa, jak mogliby się spodziewać producenci najnowszych telewizorów czy operatorzy oferujący różne usługi związane z rozrywką w 3D. Tymczasem miał to być produkt skierowany do niemal wszystkich, którzy oczekują czegoś nowego, którym nie wystarcza oglądanie filmów w trybie 2D.
Badania dotyczyły popularności usług związanych z technologią trójwymiarową. W ciągu pięciu lat 3D ma trafić niemal do 11-stu milionów brytyjskich gospodarstw. Mimo, że jest to oszałamiająca liczba, to duże koncerny spodziewały się znacznie większego zainteresowania. Dodatkowo aktywność użytkowników wykorzystujących przykładowo telewizory kompatybilne z techniką 3D może znacznie spaść w ciągu kilkunastu najbliższych miesięcy. Dlaczego tak się dzieje? Czy odbiorcy przestają interesować się filmami 3D? Może znudzili się tym, co obecnie oferują operatorzy usług?
Jedno jest pewne. Większość sprzedanych telewizorów, które trafią do klientów do 2016-ego roku, nie będzie kupowana ze względu na to, że oferują 3D. Głównie chodzi o to, że taka technologia będzie już normą niemal w każdym odbiorniku. Pozostaje tylko zaczekać, aż tacy producenci, jak Sony, Samsung czy LG zaoferują swoim odbiorcom coś nowego. Tylko czy to zmieni obecny stan rzeczy?
Źródło: whathifi
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
coś nowego? proste, 3D ale OLED, LG juz robi przymiarki
3D powolutku wypierają konwencjonalne telewizory 2d, chociaż by też przez gierki konsolowe itd
no właśnie, cena też ma niebagatelne znaczenie, sam myślałem, że jako nowinka te cinema 3D będą dużo droższe
te pasywne okularki ruszyły trochę do przodu ten przemysł
I nawet pod względem cenowym nie jest tak najgorzej
troche w technologii 3D już się dzieje, nowe rozwiązania takie jak cinema 3D dla przykładu powodują, że 3D i w Polsce ma się nieźle 🙂