Kilka dni temu przedstawiliśmy najnowszą serię telewizorów Samsung Smart TV (seria F4000 i F5000), tymczasem koncern poinformował właśnie o kolejnych urządzeniach. Jednak mowa w tym przypadku o ogromnych rozmiarach ekranach reklamowych. Zobaczcie jak prezentują się na zdjęciach.
Samsung uważa, że nowoczesne ekrany projekcyjne są w stanie wyprzeć ze sklepowych ekspozycji telewizory, na których jeszcze do niedawna wyświetlano filmy reklamowe (zwłaszcza w dużych galeriach handlowych).
W 2012 roku w Polsce sprzedano około 15 tysięcy ekranów profesjonalnych. Jak wynika z danych Polish Digital Signage Association, w Polsce było już 60 544 tysięcy ekranów reklamowych. Z tego 60 411 tysięcy wewnątrz galerii handlowych, hoteli oraz w instytucjach publicznych i firmach. Jednym z liderów wśród dostawców rozwiązań Digital Signage jest firma Samsung, która w 2012 roku zdobyła 35% polskiego rynku ekranów profesjonalnych. Prawie 70% z nich stanowiły ekrany o przekątnej 40 i 46 cali.
Niektóre z ekranów swoją wielkością przewyższają telewizory LED. Zobaczcie czym odznacza się urządzenie o 95-calowym wyświetlaczu. Przypomnijmy, że największy odbiornik Samsung Smart TV dostępny w Polsce ma 75 cali (aż 20 mniej).
Nowe ekrany komercyjne Samsung oferują także funkcję „plug and play”. Pozwala ona na wczytywanie treści i sterowanie urządzeniem też przez port USB. Obsługuje też różne formaty audio i wideo, w tym m.in. WMV, MP4 i H.264. Dodatkowym atutem ekranów jest oprogramowanie Samsung MagicInfo Premium S, które pozwala zarządzać treścią i urządzeniami przez sieć lub za pomocą pilota. Samsung nawiązał też współpracę z twórcami oprogramowania dla ekranów komercyjnych, takimi jak Scala. Udostępnienie nowego pakietu Software Development Kit pozwoli deweloperom na tworzenie aplikacji dostosowanych do szerokiej gamy środowisk biznesowych.
Specjalistów z branży zainteresował szczególnie nowy ekran LED o przekątnej aż 95 cali z funkcją „plug and play”. Można zaprezentować na nim nawet postać modelki w naturalnych wymiarach oraz stosować na mocno naświetlonych wystawach sklepowych – mówi Dobromir Maconko z Samsunga. Zaletą naszej platformy Samsung Smart Signage jest prosty, łatwy w użyciu interfejs eliminujący skomplikowane procedury instalacji i konfiguracji.
Czy nowoczesne ekrany Samsunga wkrótce zdominują wielkie centra handlowe? Jeśli tak, to która z zaprezentowanych czterech serii okaże się najbardziej popularna?
MEC to seria cienkich, ekologicznych, wielkoformatowych ekranów LED, które ograniczają koszty. Idealnie nadają się one do zastosowań komercyjnych, publicznych i informacyjnych, w których wymagany jest klarowny obraz i wierne odwzorowanie barw.
UEC to seria wielkoformatowych ekranów do naściennych rozwiązań wideo. Ekrany mają cienką ramkę, która nie zakłóca odbioru wyświetlanych obrazów. Wzmacniając tym samym przekaz reklamowy w wielu otoczeniach, takich jak sklepy detaliczne, biura korporacyjne, hotele i restauracje.
Naścienne ekrany wideo z serii UDC mają ultracienką ramkę (5,5 mm po połączeniu), jasność 700 nitów, 8 GB pamięci masowej, zaawansowane zarządzanie kolorem (Advanced Color Management, ACM) oraz łatwy w użyciu zestaw instalacyjny. Są idealnym rozwiązaniem dla lotnisk, restauracji, placówek handlowych czynnych przez całą dobę. Przede wszystkim wykorzystywane są jednak w centrach dyspozytorskich, w przemyśle i monitoringu.
Seria PEC to najnowsza seria LED dedykowana dla pracy ciągłej. Często pełni funkcję tablic informacyjnych na lotniskach, czy wyświetlaczy przy liniach produkcyjnych. Wykorzystywana jest też wszędzie tam, gdzie wymagane jest niezawodne wyświetlanie treści przez wiele godzin.
Źródło: samsung
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Ogromne wyświetlacze… a co z dużymi tv?
Niektórym nie wystarcza już 2D oraz 55 cali wobec tego proponuję 1 z 8
http://www….izorow-3d/