W tym roku po raz kolejny przeprowadzono badania dotyczące tego, jakie marki oferujące sprzęt RTV są najlepiej postrzegane przez klientów. Zwycięzcą okazał się koncern Sony.
Tegoroczna edycja badania European Trusted Brands to przede wszystkim sukces Japończyków. W zeszłym roku Polacy najchętniej wybierali telewizory plazmowe oraz wyświetlacze 3D. Do tego znacznie wzrosła sprzedaż laptopów obu firm. Czym kierowali się klienci, podczas badania? Przede wszystkim urządzenia powinny spełniać szereg istotnych czynników. Miały być proste w obsłudze, praktyczne oraz odznaczać się wysoką precyzją wykonania. Dzięki spełnieniu tych wszystkich kryteriów, Sony otrzymał Złote Godło. Oznacza to, że koncern zdobył najwięcej możliwych głosów poparcia. Według klientów to przedsiębiorstwo najbardziej godne zaufania.
Nieco gorzej wypadł w badaniu koncern Panasonic. Tutaj przyznawano nagrody również za jakość, przystępną cenę oraz wizerunek danego produktu. Jednak kluczowym aspektem było wyjście klientowi naprzeciw i zrozumienie jego potrzeb. To dzięki temu Panasonic otrzymał Kryształowe Godło.
Badania European Trusted Brands odbywają się już od jedenastu lat. To jeden z ciekawszych sposobów sprawdzenia zaufania klientów do danych marek.
Źródło: multi-blog
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.