CDA solidnie urosło i bez dwóch zdań pomogło im w tym dobre odnalezienie się w czasie epidemii: wpływy ze sprzedaży w pierwszym kwartale 2020 wyniosły … 13 mln zł. Ciekawostka: do mobilnej aplikacji przekonują się w końcu posiadacze urządzeń Apple.
Na koniec marca 2020 liczba subskrybentów CDA Premium wyniosła 266,3 tys., czyli o 43% więcej niż w marcu 2019, natomiast sprzedaż w okresie styczeń-marzec 2020 wyniosła ok. 13 mln zł, co stanowi wzrost o 46,7% w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku.
Rekordową popularnością cieszy się także aplikacja CDA na urządzenia mobilne i telewizory. Łączna liczba instalacji przekroczyła już 5 mln 300 tys., co stanowi wzrost o 1 mln w ciągu zaledwie kwartału (na koniec 2019 łączna liczba instalacji wynosiła 4 mln 300 tys.).
Najpopularniejsza jest aplikacja mobilna na tablety i smartfony, przy czym użytkowników Androida jest znacznie więcej niż osób korzystających z urządzeń z iOS.
Aplikację mobilną na Androida pobrano do tej pory znacznie ponad 4 mln razy, podczas gdy na iOS nieco ponad 260 tys. Jednak to wersja na iPady i iPhony cieszyła się największym wzrostem zainteresowania – liczba pobrań w marcu była o ponad 60 procent większa niż w lutym.
Coraz większą popularnością cieszy się dedykowana aplikacja CDA na telewizory i konsole, która do tej pory została zainstalowana prawie 800 tys. razy na:
- telewizorach z Android TV – ponad 200 tys.,
- telewizorach LG – blisko 180 tys.,
- konsolach XBox One – blisko 90 tys.,
- telewizorach marek Toshiba/JVC/Philips/Panasonic/TCL/Sony Bravia/Hitachi – blisko 300 tys. pobrań.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.