Na polskim rynku debiutuje kolejny telewizor Samsung z kategorii Lifestyle. The Serif łączy w sobie jakość obrazu znaną z telewizorów QLED z bardzo oryginalnym wyglądem w myśl filozofii 360 design.
W ostatnich kilku latach na rynku telewizorów pojawiło się tylko kilka modeli, które odważnym wzornictwem i charakterem walczyły o klienta. Tego typu pomysły w dużej mierze nadają charakteru i kształtują kulturę rynku RTV, a właśnie jednym z bardziej interesujących eksperymentów, który właśnie pojawił się na naszym rynku jest Samsung The Serif, czyli reprezentant linii Lifestyle Samsunga na rok 2020.
- The Serif wyróżnia się designem 360 – urządzenie wygląda perfekcyjnie gdziekolwiek go nie postawisz.
- Kiedy nie oglądamy telewizji, na ekranie można wyświetlić dwa ekskluzywne wzory oraz różne opcje kolorystyczne.
- Urządzenie doskonale współpracuje ze smartfonem, obsługując technologię NFC oraz funkcje, takie jak Dotknij i Wyświetl czy Multi View.
- The Serif odznacza się też jakością obrazu znaną z telewizorów QLED.
Charakterystyczny design The Serif
Telewizor został stworzony we współpracy z paryską firmą braci Ronan & Erwan Bouroullec, którzy zaliczani są do grona najsłynniejszych na świecie projektantów przemysłowych, zachwyca designem 360 stopni.
The Serif wyposażony jest w elegancki metalowy stojak, który współgra z charakterystyczną ramą urządzenia. Elastyczność instalacji zwiększają odczepiane nóżki podłogowe. Dzięki temu widzowie mogą ustawić urządzenie według własnych preferencji – jako wolnostojący element przestrzeni, który będzie przyciągał wszystkie spojrzenia czy też w bardziej tradycyjnej formie, np. na półce.
Telewizor od boku przypomina literę „I” co wyróżnia go spośród innych modeli w ofercie producenta. Urządzenie sprawia wrażenie dzieła sztuki, które spokojnie można wyeksponować w centralnym punkcie pomieszczenia. Nieestetyczna plątanina kabli także nie stanowi już problemu. Dzięki dopracowanej konstrukcji, przewody można umieścić w specjalnych żłobieniach i wykorzystać prowadnicę, by poprowadzić je wzdłuż nóżek.
Ekskluzywne wzory
Kiedy akurat nie oglądamy telewizji, ekran nie musi być tylko czarnym lustrem. Projektanci Ronan i Erwan Bouroullec zaprojektowali także nowe elementy do Trybu Ambient. W ofercie mamy do wyboru dwa ekskluzywne wzory, zainspirowane otaczającym światem – piękny liść i materiał o ciekawej fakturze – oraz różne opcje kolorystyczne, które jeszcze bardziej urozmaicą naszą przestrzeń.
Intuicyjne połączenie i kwantowa kropka
Telewizor The Serif należy do rodziny Samsung Smart TV, dzięki czemu doskonale współpracuje ze smartfonem. Wystarczy położyć telefon na górnej obudowie telewizora, a za pomocą technologii NFC nastąpi szybkie połączenie obu urządzeń. Dzięki temu można np. strumieniowo przesyłać muzykę prosto z urządzenia mobilnego.
W telewizorze możemy użyć także trybu Multi View, który pozwala podzielić ekran i jednocześnie odtwarzać treści mobilne i telewizyjne. Z kolei funkcja Dotknij i Wyświetl sprawi, że użytkownicy na ekranie mogą uzyskać „lustrzaną” kopię smartfona. The Serif oferuje również wsparcie Airplay2 dla łatwego odtwarzania treści z urządzeń Apple na dużym ekranie.
The Serif ma w sobie rozwiązania poprawiające obraz znane z najpopularniejszych telewizorów Samsunga. Oczywiście w tym miejscu mowa o zastosowaniu kropki kwantowej, dzięki czemu telewizor oferuje szeroką paletę kolorów. Rozdzielczość modelu to standardowo 4K, a wspieranym formatem HDR premium pozostaje HDR10+, z którego skorzystamy choćby w Prime Video.
Na doświadczenia kinowe składają się także możliwości audio. Jeśli w naszym otoczeniu pojawiają się hałasy, Aktywny Wzmacniacz Głosu (AVA) potrafi je rozpoznawać automatycznie i wyostrzyć głosy w oglądanej treści tak, aby widz nie stracił ani jednego słowa. To jedno z najciekawszych rozwiązań Samsunga w 2020 roku.
Samsung The Serif w Polsce. Ile kosztuje?
Designerski telewizor The Serif zadebiutuje w trzech rozmiarach ekranu – 43, 49 i 55 cali. Ceny modeli to kolejno: 3999 zł, 4499 zł i 4999 zł za największą przekątną.
Źródło: Informacje prasowe
Ceny w sklepach
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.