Hisense notuje gigantyczne wzrosty sprzedaży w Polsce. Co sprawia, że Polacy tak pokochali telewizory chińskiego producenta?
Hisense – producent AGD i TV, który na polskim rynku obecny jest od roku, odnotował właśnie najszybszą dynamikę rozwoju segmentu telewizorów w Polsce. Marka może pochwalić się ponad 700% zwiększeniem sprzedaży swoich TV w ujęciu rok do roku!
Producent od samego początku postawił na strategię dostarczania wysokiej klasy telewizorów z zaawansowanymi funkcjonalnościami i specyfikacją w przystępnych cenach dla polskiego odbiorcy. Właśnie to podejście zapewniło marce Hisense największy w branży skok rok do roku.
Jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o telewizorach chińskiego producenta, to sprawdź nasz test telewizora Hisense A9G, czyli topowego OLEDa w ofercie Hisense.
Wśród topowych technologii, jakimi Hisense zasłynął w Polsce są Quantum Dot Colour, umożliwiająca wyświetlanie ponad miliarda odcieni kolorów, OLED – który zapewnia doskonałą czerń i głębię kontrastu, a także innowacyjny Laser TV – z przełomowymi rozwiązaniami ultrakrótkiego rzutu w 4K, a nawet 8K.
Hisense poza innowacjami skupił się na polskim rynku w kreowaniu, trendów, w tym dostarczaniu odbiorcom telewizorów o większych przekątnych, czyli 55 cali wzwyż. Dowodem skuteczności takiej strategii jest przykład hitu sprzedażowego Hisense – telewizora 55” U7QF.
– Charakterystyką Hisense zarówno na świecie jak i na rynku polskim rynku jest oferowanie najnowocześniejszych technologii za przystępną cenę. Nasze telewizory oferują na przykład Full Array Dimming, czyli najwyższe pełne podświetlenie matrycy, a jasność ekranów wynosząca 1000 nitów daje nam niekwestionowaną przewagę nad konkurencją na rynku. Istotne jest również, że telewizory Hisense dają nie tylko niesamowite wrażenia wizualne, ale również doskonały dźwięk przestrzenny, dzięki Dolby Atmos. Szczególnie dla polskich klientów ważne jest także, że wszystkie dostępne modele na naszym rynku są dostosowane do nowego standardu nadawania naziemnej telewizji cyfrowej – DVB-T2/HEVC – mówi Konrad Arseniuk, Head of Sales TV, Hisense Polska.
Jak widać, przepisem na sukces okazuje się być rozsądny stosunek ceny do oferowanej jakości. Jeśli firma w przyszłości nadal będzie szła tą drogę, to niewykluczone, że wzrosty będą jeszcze większe. Jednocześnie jest to wyraźny sygnał dla konkurencji, która często oferuje telewizory o podobnych parametrach w zdecydowanie wyższych cenach.
Źródło: Informacje prasowe
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Mam ten telewizor od kilku miesięcy i gdyby nie podpiety do niego chromcast with google tv byłby bezużyteczny. You tube wiesza, Netflix w 4K i dolby atmost nie pójdzie brak polskich czcionek w polskiej wersji językowej musi być w angielskiej lokalizacji ustawiony wtedy są… (why?)
No ale wtedy brak polskich aplikacji w smart tv obraz jest ok. Ale smart tv to z niego żaden mój model to 55u7qf 55″
Wzrost sprzedazy z 1 szt na 7 szt xd
Szkoda, że nie postawili na Google TV / Android TV – niestety na VIDAA nie ma wszystkich aplikacji. Android / Tizen / WebOS mają to lepiej zorganizowane.