Hisense ogłasza współpracę z Leica Camera AG i jeszcze mocniej stawia na projektory Laser TV. Efekty tego połączenia mogą być świetne.
Minęło już trochę czasu odkąd byliśmy na prezentacji najnowszych telewizorów Hisense na 2022. Dzisiejsze informacje pokazują, że firma nie zamierza się zatrzymywać o ogłasza bardzo ciekawą współpracę, której efekty najpewniej będziemy mogli podziwiać już wkrótce.
Hisense, jeden z największych producentów telewizorów i innowacyjnych urządzeń Laser TV oraz Leica Camera AG, jeden z największych producentów aparatów i optyki sportowej, nawiązały współpracę technologiczną. Jej celem jest połączenie technologii Hisense w segmencie Laser TV z wieloletnim doświadczeniem marki Leica w zakresie tworzenia i produkcji wysokiej jakości obiektywów do projektorów, aby tworzyć innowacje technologiczne w segmencie Laser TV z projekcją krótkiego rzutu.
Hisense jest liderem w branży Laser TV, posiada 1700 patentów w tej technologii. Od 2014 roku, kiedy firma jako pierwsza wprowadziła Laser TV na rynek telewizorów komercyjnych, nieustannie pracuje nad rozwojem tej technologii. Kluczowe jej korzyści to wciągający, rzeczywisty obraz na dużym ekranie, szeroka gama kolorów, oszczędność energii, ochrona środowiska i dbałość o wzrok konsumentów.
Z kolei, Leica Camera AG to kultowa marka, która tworzy unikalną technologię optyczną. Już ponad 50 lat temu w ofercie firmy znalazła się linia Leica Pradovit, początkowo jako obiektyw analogowy, a następnie cyfrowy. Wejście firmy w segment urządzeń Laser TV jest naturalnym krokiem rozwoju.
Połączenie osiągnięć optycznych Leica i szerokiej gamy kolorów światła w technologii Laser TV od Hisense przyniesie prawdziwą ucztę podczas oglądania filmów i wydarzeń sportowych. Efekty współpracy technologicznej między firmami będzie można podziwiać już podczas wrześniowych targów IFA w Berlinie, gdzie Leica Camera AG zaprezentuje pierwszy telewizor z projektorem krótkiego rzutu – Leica Cine 1.
Technologia laserowa cieszy się coraz większą popularnością wśród konsumentów. Od stycznia do czerwca przychody ze sprzedaży telewizorów z projektorem krótkiego rzutu przekroczyły 15 milionów dolarów na całym świecie, co stanowi wzrost o 124,54 proc. rok do roku. – Kino domowe to dynamicznie rozwijający się rynek, a rozszerzenie oferty produktów Leica w tym segmencie to szansa, by zachwycić nowych klientów produktami klasy premium.
Hisense jako lider technologiczny i rynkowy w systemach Laser TV, jest idealnym partnerem do tego, aby przyspieszyć rozwój rynku kina domowego Leica w oparciu o jej bogate doświadczenie w przetwarzaniu obrazu 4K i inteligentnej technologii – powiedział Matthias Harsch, dyrektor generalny Leica Camera AG.
Źródło: Informacje prasowe / Hisense
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.