Z okazji zbliżających się Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Katarze FIFA+ i Hisense ogłaszają premierę codziennego show.
FIFA+ ogłasza premierę programu „The Hisense Daily Show”, który będzie emitowany każdego dnia podczas FIFA World Cup Qatar 2022™, prosto z FIFA Fan Festival™ w Al. Bidda Park w Doha. W programie, będą gościć celebryci, eksperci oraz legendy świata sportu, aby podsumować codzienne mecze oraz piłkarskie emocje dnia. Jeden z niedrogich modeli Hisense znalazł się wśród polecanych telewizorów 55 cali do 3000 zł, na którym skorzystasz ze wspomnianych nowości.
Program będzie emitowany na całym świecie. Jego celem jest uzupełnienie rozgrywek o dodatkowe treści i relacje 32 przedstawicieli z każdego kraju biorącego udział w Mistrzostwach. Program będzie prowadzony przez zespół doświadczonych dziennikarzy na czele z Caroline De Moraes (Eurosport i BBC), Michaela „Timbsy” Timbsa (COPA90) oraz Rachel Stringer, byłą prezenterkę EA Sports FIFA Global Series.
Każdy odcinek programu to 25 minut pełnych sportowych wrażeń. Widzowie będą mieli okazję zapoznać się z fragmentami obszernego archiwum FIFA+, które przypomną największe i niezapomniane momenty z dotychczasowych Mistrzostw. Program powstał przy współpracy z marką Hisense, oficjalnym sponsorem FIFA World Cup Qatar 2022™ i jest kontynuuacją długoterminowej współpracy marki z FIFA.
„W FIFA+ zależy nam na tworzeniu nowych doświadczeń dla kibiców, a „The Hisense Daily Show” z pewnością je zapewni. Transmisja programu bezpośrednio z FIFA Fan Festival™ w Doha oraz połączenie lokalnych treści z globalną analizą umożliwi przedstawienie pełnej i szczegółowej relacji z Mistrzostw” – mówi Charlotte Burr, Dyrektor ds. strategii FIFA, Digital i FIFA+.
„W Hisense jesteśmy wielkimi kibicami piłki nożnej i wiemy, że dwie rzeczy są pewne. Po pierwsze, fani piłki nożnej niezwykle przeżywają Mistrzostwa Świata FIFA, dlatego cieszymy się, że możemy zaoferować naszym klientom najlepszy i najbardziej wszechstronny program dotyczący Mistrzostw Świata. Po drugie, fani piłki nożnej nie potrzebują kolejnego nudnego programu sportowego. Chcą skrótów meczów i treści, które będą unikalne dla ich krajów, drużyn czy kultury. Program pozwoli uchwycić wszystkie magiczne chwile, a Hisense zapewni widzom najlepsze wrażenia z FIFA World Cup Qatar 2022™” – powiedział Alex Zhu, wiceprezes Hisense Group i prezes Hisense International.
Źródło: Informacje prasowe / Hisense
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.