Play szykuje spore zmiany w swojej ofercie kablowej TV – z rynku zniknie marka UPC Polska, choć dla abonentów tego operatora nie powinno to stanowić większego problemu.
W zeszłym roku doszło do sporej transakcji na polskim rynku komunikacyjnym – Grupa Iliad, a więc od kilku lat właściciel sieci Play, dokonał przejęcia największego polskiego operatora kablowej TV, a więc UPC Polska.
Teraz – jak donosi serwis Wirtualne Media – czas na kolejny etap zmian. Play zamierza bowiem dokonać rebrandingu UPC i pozostawić tylko jedną, główną markę, a więc właśnie Play.
Marka UPC zniknie z rynku. Kiedy?
Proces zmiany nazwy operatora telewizyjnego ma następować stopniowo – to jednocześnie ma pozwolić na ograniczenie wydatków na działania marketingowe, które w wielu przypadkach są teraz dublowane.
Niedawno doszło także do przeniesienia pionu pracowniczego UPC do biurowca firmy Play, co także pozwoliło ograniczyć koszta.
Na ten moment nie wiadomo kiedy dokładnie dokona się połączenie marek Play i UPC. Można jednak oczekiwać, że przedstawiciele fioletowego operatora będą chcieli zakończyć ten proces jak najszybciej.
Warto pamiętać, że w ostatnich dniach abonenci UPC otrzymują informacje o podwyżkach cen za dostęp do pakietów HBO.
Oficjalny komentarz Play
Otrzymaliśmy również oficjalne stanowisko Play w tej sprawie:
Rozwijamy nasze usługi zarówno pod marką Play, jak i UPC. Co do zasady, decyzje biznesowe komunikujemy oficjalnymi kanałami spółki.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.