Netflix pochwalił się niedawno ilością użytkowników planu abonamentowego z reklamami. Wartość imponuje tym bardziej, że próg wprowadzono zaledwie 6 miesięcy temu.
Chyba można powiedzieć, że Netflix’owy plan z reklamami odniósł niemały sukces. Okazuje się bowiem, że podczas jednej z ostatnich prezentacji, firma pochwaliła się ilością użytkowników, którzy zdecydowali się skorzystać ze wspomnianego progu abonamentowego.
W marcu, serwis Bloomberg (via TechCrunch), poinformował, że wartość ta dobiła do miliona. Dziś natomiast, portal TechCrunch donosi, że ilość subskrybentów reklamowego planu wynosi niemal 5 milionów użytkowników.
Wartość ta może robić wrażenie, jako że subskrypcję wprowadzono zaledwie 6 miesięcy temu. TechCrunch zwraca uwagę na to, że ilość może nie być dokładna, jako że część użytkowników współdzieli konta.
Netflix’owa baza abonentów składa się z 232.5 milionów osób. Myślę, że plan z reklamami może stać się jeszcze bardziej popularny, szczególnie jeżeli firma postanowi wprowadzić go w kolejnych krajach. Na rezultaty będziemy jednak musieli poczekać, bowiem dopiero czas pokaże jak to wszystko będzie się prezentować.
Jeden z najlepszych seriali Netflixa wkrótce powróci! Też nie możesz się doczekać?
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.