Samsung jest królem sprzedaży soundbarów w Polsce i na świecie. Trudno się temu dziwić biorąc pod uwagę szeroką ofertę i super ceny.
Samsung podzielił się informacjami dotyczącymi sprzedaży soundbarów. Nie jest zaskoczeniem, że firma jest liderem, zarówno w Polsce, jak i na świecie. Szeroka oferta produktowa, a także modele w świetnych cenach na każdą kieszeń z pewnością przełożyły się na ogromny sukces producenta.
- Soundbary Samsung królują na światowym rynku już po raz dziewiąty z rzędu.
- Według firmy badawczej FutureSource Consulting, Samsung posiadał 20,2 proc. udziału w rynku i odpowiadał za 18,4 proc. wielkości sprzedaży tych urządzeń w 2022.
- Soundbary Samsung już od 8 lat są także nr 1 w Polsce.
- Według wewnętrznych danych Samsung zakończył w Polsce 2022 rok z ponad 40 proc. udziałem ilościowym i ponad 43 proc. udziałem wartościowym w rynku soundbarów.
Choć soundbary Samsung pojawiły się na światowym rynku stosunkowo niedawno, to od kilku lat cieszą się niesłabnącą popularnością, zarówno na świecie, jak i w Polsce. Według Futuresource Consulting, globalny rynek soundbarów, który wykazuje stały wzrost o około 5,7 proc. w okresie ostatnich trzech lat, odnotował w 2022 r. sprzedaż 23,16 miliona sztuk. Według prognoz do 2025 roku osiągnie ona poziom 26 milionów urządzeń.
W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów, oferta soundbarów z roku na rok jest coraz bogatsza i bardziej zróżnicowana. W tym roku Samsung przenosi swoją linię soundbarów na jeszcze wyższy poziom, dzięki urzekającemu dźwiękowi przestrzennemu i funkcjonalnym rozwiązaniom, które podbiją serca konsumentów i entuzjastów kina domowego.
Co ciekawego oferują soundbary Samsung?
W modelach Q-Serii, Ultra Slim i S-Serii wykorzystano po raz pierwszy na świecie funkcję Bezprzewodowego Dolby Atmos. Dzięki niej można zapomnieć o nieestetycznej plątaninie kabli. Funkcja pozwala połączyć soundbar bezprzewodowo z telewizorem i odkryć przestrzenne kinowe brzmienie za sprawą technologii Dolby Atmos (kapitalnie brzmi w połączeniu z Netflixem).
Z kolei funkcja Q-Symphony tworzy synergię dźwięku, jednocześnie wykorzystując głośniki soundbara i telewizora Samsung, takiego jak Neo QLED czy OLED. W tradycyjnych rozwiązaniach po podłączeniu soundbara, głośniki telewizora były wyłączane. Samsung zdecydował się wykorzystać moc obu urządzeń do spotęgowania wrażeń dźwięku przestrzennego. Tym samym, dzięki funkcji Q-Symphony, po podłączeniu soundbara, górne i boczne głośniki telewizora wykorzystywane są jako dodatkowy kanał audio. Funkcja dostępna jest w soundbarach Q-Serii, Ultra Slim i S-Serii.
W najwyższym tegorocznym modelu Q-Serii, czyli Q990C, przestrzenne brzmienie zagwarantuje Wielokanałowy Dźwięk Przestrzenny 11.1.4. Oznacza 11 kanałów równomiernie rozprowadzających dźwięk, 1 niskotonowy i 4 skierowane ku górze. W efekcie dźwięk będzie otaczać widzów z każdej strony, a przeżycia staną się jeszcze bardziej wciągające i realistyczne.
Źródło: Informacje prasowe
Ceny Samsung HW-S800B
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.